برگزاری کلاس مجازی تولید محتوا در منطقه ۱۴ تهران

در جهت افزایش کیفیت محتواهای تولیدی خادمیاران رضوی منطقه ۱۴، کلاس مجازی تولید محتوا برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، امروزه با پیشرفت ارتباطات و فضای مجازی تولید محتوا بسیار مورد اهمیت واقع شده است. برای فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگ مذهبی و امام رضایی نیاز به محتوای خوب و مخاطب پسند می‌باشد. از تولید بنر مناسب برای اطلاع رسانی تا تولید ویدئو های جذاب و با کیفیت از موارد تولید محتوای مذهبی می‌باشد.
به جهت افزایش توانایی های خادمیاران تولید محتوای کانون خبر و فضای مجازی منطقه ١۴ کلاس های آموزشی آنلاین تولید محتوا توسط یکی از یاوران رضوی منطقه برگزار می شود.
در اولین کلاس برگزار شده که با استقبال خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی منطقه روبه رو شد، خادمیاران با نرم افزار موبایلی Motionleap جهت متحرک ‌سازی تصویر با تکنیک ‌های تنظیم نور آشنا شدند. با استفاده از این نرم افزار خادمیاران قادر خواهند بود به تصاویر ثابت،‌ جان بدهند و آن‌ها را متحرک نمایند. بخش‌های مختلف تصاویر ثابت را متحرک کرده، تصاویر را ویرایش و انواع افکت ‌ها و فیلترها را روی آن‌ها امتحان کرد.
فیلم ضبط شده کلاس در اختیار سایر خادمیارانی که نتوانسته بودند در کلاس شرکت کنند قرار گرفت. همچنین این کلاس های آموزشی در هفته های آتی با آموزش سایر نرم افزارهای موبایلی جهت افزایش سطح خادمیاران منطقه جهت تولید محتوای مناسب ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کلاس مجازی تولید محتوا در منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

نشست ستاد برگزاری دهه کرامت در شهرستان قرچک به میزبانی امام جمعه شهرستان

جلسه مشترک بین شورای فرهنگ عمومی و دفتر کانون خدمت رضوی با میزبانی امام جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *