برگزاری دوره مقاله نویسی ISI توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

به همت خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران، کارگاه مقاله نویسی ISI برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در سال های اخیر، ضرورت نگارش و چاپ مقالات پژوهشی و ISI رشد چشمگیری داشته و دانشگاهیان و علاقه مندان به کارهای علمی، هر روز بیشتر از قبل، نسبت به این موضوع احساس نیاز می کنند. از جمله امتیازهای بزرگی که می‌تواند به داشتن یک رزومه تحصیلی و کاری عالی کمک کند؛ ارائه مقاله است. به همین جهت یکی از دغدغه‌های دانشجویان به ویژه در مقطع دکتری، نگارش مقاله است.
در همین راستا خادمیاران کانون علمی دارالمومنین تهران، تصمیم گرفتند تا یک دوره نحوه نگارش مقاله ISI را به صورت آنلاین برگزار نمایند. این دوره در دو روز پنجشنبه و جمعه در ۴ ساعت به صورت آنلاین برگزار شد. مدرس این دوره نیز خادمیار سحر رستمی، دانشجوی دکتری تخصصی(PhD) بیولوژی تولید مثل در دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند.
در ابتدای دوره اصول اولیه ی مورد نیاز برای نگارش مقالات علمی تعلیم داده شد و افراد شرکت کننده با محتوای کلی و ساختار مقاله های علمی، سرفصل ها و چیدمان مطالب، نحوه ی برخورد با نظریه ها و طبقه بندی آنها، اصول بنیادین برای تفسیر نتایج و بحث پیرامون آنها آشنا شدند. همچنین مبانی اولیه ی نوشتاری در زبان انگلیسی که می بایستی در نگارش رعایت شود تعلیم داده شد.
در ادامه نیز اصول و مهارت های تخصصی در بوجود آوردن یک مقاله ی حرفه ای و نیز مهارت های نوشتاری مورد نیاز در تدوین ساختار جمله ها و بدنه ی اصلی مقاله آموزش داده شد.
گفتنی است شرکت در این دوره برای عموم مردم آزاد و رایگان بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دوره مقاله نویسی ISI توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

نشست ستاد برگزاری دهه کرامت در شهرستان قرچک به میزبانی امام جمعه شهرستان

جلسه مشترک بین شورای فرهنگ عمومی و دفتر کانون خدمت رضوی با میزبانی امام جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *