اشتغال‌زایی و توانمندسازی فقرا از الویت‌های اصلی کانون‌های خدمت رضوی شهریار

اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران کانون های خدمت رضوی در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) کهنز شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، اولین جلسه هم اندیشی مدیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلامت بخش به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام لازم برای انجام فعالیت های گسترده برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سلامت بخش مسئول جدید کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات جعفرنایب صدری مسئول پیشین، بیان کرد: خادمیار صدری علیرغم شایستگی و تقوا ، داوطلبانه این مسئولیت را به بنده سپردند و قطعا از تجربیات وی برای پیشبرد امور استفاده‌ خواهد شد.

حجت الاسلام سلامت بخش با اشاره به بخشی از آیه‌ی ۱۰ سوره‌ی مبارکه‌ی «حشر» : «رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِینَ سَبَقُونَا بِالْإِیمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلًّا لِّلَّذِینَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّکَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ»: «پروردگارا! ما و برادران ما را که در ایمان بر ما پیشى گرفته‌اند بیامرز، و در دل‌هایمان حسد و کینه‌اى نسبت به مؤمنان قرار مده، پروردگارا! تو مهربان و رحیمى.» و با برشمردن اهداف اصلی افزود: آمده‌ایم با هم افزایی و کار جمعی، با روحیه گذشت و دعای خیر «نوکری» کنیم، شاید سلایق متفاوت باشد اما هدف و راه یکی است، حفظ شآن پرچم حضرت امام رضا علیه السلام، توجه ویژه به بحث اطعام رضوی، تکریم میهمان، تکریم زائر و تلاش برای راه اندازی مهمانسرای حضرت در شهرستان شهریار، توجه به نیازمندان و ایتام، اشتغال زایی و توجه به فقرا و توانمندسازی آنان در راستای تحقق شعار ” ما می توانیم” از الویت های اصلی ما به شمار می رود.

سرپرست کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار گفت: گروه تحقیق، نیازمندان واقعی را در مناطق کم برخوردار شناسایی کنند، مسئولین کانون‌هایی که فعالیت ندارند یا متوقف هستند باید تعیین تکلیف شوند، مجموعه باید به سوی کارآمدی حرکت کند، ما به افراد کارآمد نیازمندیم و برای پیشرفت امور، بهره‌گیری از ظرفیت ها و توانمندی‌ها با نخبگان مشاوره خواهیم کرد، شناسایی خیرین بسیار مهم است چون این روش، سیره اهل بیت (ع) و رسول الله (ص) به به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: در همه امور با شفافیت کامل عمل می‌کنیم همچنین به حمایت از همه کانون‌ها تلاش خواهیم کرد تا یک مجموعه پیشرو داشته باشیم. با کار تشکیلاتی از موازی کاری پرهیز می‌شود و برای پیشرفت امور احترام متقابل و هماهنگی در کار بسیار مهم است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اشتغال‌زایی و توانمندسازی فقرا از الویت‌های اصلی کانون‌های خدمت رضوی شهریار

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با حضور خادمان امام رئوف (ع) در زورخانه مسلم ابن عقیل

مراسم گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در زورخانه مسلم ابن عقیل با حضور دبیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *