برگزاری دوره آموزشی اصول تحقیق و پژوهش توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

به همت خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران، دوره آموزشی اصول تحقیق و پژوهش برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، تحقیق و پژوهش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به جرات می توان گفت که همه پیشرفت های علمی، صنعتی، پژوهشی، تکنولوژی و جامعه شناسی بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است. اصلی ترین و مهمترین شیوه ارائه نتایج یک مطالعه و تحقیق، تهیه مقاله پژوهشی است و محققی در صحنه تولید و انتشار علمی موفق است که بتواند نتایج پژوهش خود را در مجلات معتبر پژوهشی به چاپ برساند. از آنجا که نوشتن صحیح و مناسب یک مقاله یک رکن اساسی برای چاپ مقالات علمی می باشد، خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران سعی کرده اند با برگزاری دوره آموزشی اصول تحقیق و پژوهش دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی را با روش های صحیح نگارش مقالات پژوهشی آشنا سازند.

در این دوره دانشجویان با کلیات روش تحقیق، شیوه مقاله نویسی و جزئیات آن، پروپوزال و پایان نامه نویسی و مجلات داخلی و بین المللی آشنا می شوند. این دوره به صورت مجازی برگزار می شود و در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست.

مدرس دوره آقای دکتر ایمان خسروی، دکتری مهندسی نقشه برداری و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان هستند. تا کنون ۸ جلسه از این دوره ۱۴ جلسه ای برگزار شده است. شرکت در این دوره برای عموم مردم آزاد و رایگان بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دوره آموزشی اصول تحقیق و پژوهش توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

برپایی میزهای خدمت و غرفه های فرهنگی و هنری در جوار مزار شهدا

در آستانه‌ی میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، بانوان کانون تعلیم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *