برگزاری جلسه هماهنگی و نظارت پهنه دوم کانون تبلیغ دینی استان تهران

جلسه هماهنگی و نظارت پهنه دوم کانون تبلیغ دینی استان تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه هماهنگی و نظارت پهنه دوم کانون تبلیغ دینی استان تهران به میزبانی منطقه ۱۰ برگزار شد، مسائل و مشکلات خادمیاران عرصه تبلیغ و مداحی در مناطق و شهرستان‌های پهنه دوم به بحث گذاشته شد.

حجت‌الاسلام لطفی‌زاده مسئول کانون تبلیغ دینی استان تهران در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم اولویت‌دهی به کار خادمیاری در میان انبوه کارهای روزمره از مسوولین کانون‌های تبلیغ دینی مناطق و شهرستان‌ها خواست جهاد تبیین را در راس کارهای خود قرار دهند.

وی افزود : نظم در ثبت گزارش برابر الزامات سامانه، غنابخشی به محتوای هیات خدام‌الرضا علیه‌السلام، همکاری با سایر کانون‌ها از جمله کانون زیارت و ایفای نقش موثر در چهارشنبه‌های امام رضایی باید پررنگ‌تر از قبل دنبال شود.

در این جلسه مسئولان کانون تبلیغ مناطق و شهرستان‌های پهنه دوم نیز به بیان مسائل و مشکلات و ارائه پیشنهاداتی برای بهبود امر تبلیغ پرداختند.

گفتنی است برای ساماندهی بهتر امور، استان تهران برابر طرح تحول جدید در امر تبلیغ دینی، به پنج پهنه جغرافیایی تقسیم شده که مناطق ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰ و شهرستان‌های قرچک و پاکدشت در پهنه دوم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری جلسه هماهنگی و نظارت پهنه دوم کانون تبلیغ دینی استان تهران

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *