برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی رضوی در منطقه ۱۱ تهران

اولین دوره مسابقات قرآنی با همت کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نفیسه عزیززاده مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران گفت : امسال ما به حول و قوه الهی به مناسبت دهه مبارکه فجر اولین دوره مسابقات و جشنواره قرآنی را در منطقه برگزار کردیم که با استقبال زیادی از سوی شرکت کنندگان مواجه شد بر همین اساس و با توجه به ایام تعطیلات مدت شرکت در مسابقات را تمدید کردیم و به سوم اسفند ماه موکول شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات صرف نظر از سن برای بانوان برگزار شده است افزود : این دوره از مسابقات در رشته های مختلف قرانی شامل حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، صوت و لحن، ترتیل، هنری و پژوهشی برگزار شد .

عزیززاده در رابطه با نفرات برگزیده این مسابقات نیز بیان کرد : در پایان این مسابقه نفرات اول تا سوم در تمام بخش ها با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شدند .

وی گفت : امید داریم این مسابقه از این پس هر ساله برگزار شود و بخصوص شرکت کنندگان نوجوان را بیش از بقیه برای استمرار این راه تشویق کنیم .

مسئول کانون قرآن رضوی منطقه ۱۱ با اشاره به برگزاری کلاسهای قرآنی افزود: ما به لطف خداوند متعادل و امام رضا (ع) کلاس‌های آموزش قرآن مان را آغاز کردیم، در حال حاضر کلاس تدبر در قرآن برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ضمن بازدید از مدارس با نوجوانان ارتباط برقرار می کنیم و برایشان کلاسهای حضوری و مجازی حفظ قران کریم را آغاز کرده ایم . کلاس مهد الرضا (ع) در مسجد شیشه برگزار می شد و از این ببعد در حسینیه شهدای قهرود نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خبرنگار میترا یزدچی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی رضوی در منطقه ۱۱ تهران

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *