با برنامه ریزی و پشتیبانی کانون خدمت رضوی رخ داد؛ روزی پربرکت و سرشار از محبت به امام الرئوف(ع) در دماوند با حضور کاروان زیر سایه خورشید

با حضور کاروان زیر سایه خورشید در دماوند یک روز پربرکت و سرشار از محبت به امام الرئوف(ع) در این شهرستان رقم خورد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، در ششمین روز دهه کرامت با برنامه ریزی و پشتیبانی کانون خدمت رضوی دماوند اهالی این شهرستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید بودند.
کاروان زیر سایه خورشید با استقبال خادمیاران رضوی در رودهن وارد قلمرو جغرافیایی شهرستان دماوند شدند، سپس به آبسرد رفتند و سرآخر به دماوند رسیدند.
خادمان آستان قدس رضوی،سفیران و پرچمداران کاروان زیرسایه خورشید در گلزار شهدای گمنام رودهن مورد استقبال خادمیاران و اهالی شهید پرور شهرستان دماوند قرار گرفتند و پس از گلباران و غبار روبی مزار شهدای گمنام را با پرچم متبرک حرم مطهر رضوی متیمن و متبرک نمودند.
در ادامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در رودهن، پرچم متبرک رضوی با استقبال بیماران و کادر درمان درمانگاه تامین اجتماعی این شهر امید را در دل و اشک را بر چشمان حاضران زنده کرد.
کمپ ترک اعتیاد رودهن مقصد بعدی کاروان زیر سایه خورشید در این شهر بود، این بار خادمان امام الرئوف(ع) با قدم گذاشتن در جمع آسیب دیدگان اجتماعی دست نوازش آن امام مهربان را در یاد و خاطره بستری شدگان در این کمپ زنده کردند تا شاید امید برای نجات و بازگشت را در دلی زنده کند،در این منزلگاه کاروان زیر سایه خورشید با حمایت خیرین و قرعه کشی چهار زائر مشهد الرضا(ع) را برای پابوسی آستان امام مهربانی انتخاب کرد.
آخرین منزلگاه کاروان زیر سایه خورشید در رودهن حضور در منزل جانباز دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری های شیر علی خسروی بود.
آبسرد دومین مقصد کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان دماوند بود، مجتمع خدماتی بهزیستی شهید دکتر فیاضی آبسرد اولین منزلگاه توقف کاروان زیر سایه خورشید در آبسرد منزلگاهی برای گستردن سفره مهربانی و کشیدن دست نوازش خادمان امام مهربانی بر سر توانیابان و عاشقان کم توان امام‌ الرئوف(ع) بود.
خادمان امام مهربانی بعد از این به شهرک صنعتی آبسرد رفتند و با حضور در جمع پرچمداران کار و تولید شور امید و اشتیاق را در دلهای کارگران این واحد تولیدی زنده کردند.این حضور کاروان زیر سایه خورشید هم با هدیه ۲ سفر مشهد به قید قرعه برای کارگران همراه بود.
کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود به دماوند در مسجد الرضا(ع) مورد استقبال علیرضا جانه سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران، اهالی و خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند قرار گرفتند و دل های حاضران را به حرم امام مهربانی پرواز دادند.
کاروان زیر سایه خورشید سپس با حضور در دفتر امام جمعه دماوند مورد استقبال امام جمعه و مسئولان شهرستان ورامین قرار گرفت و مسئولان محلی با تیمن و تبرک جستن به پرچم متبرک حرم‌ رضوی برای خدمت رسانی به مردم با هم عهد بستند.
پرچم متبرک رضوی در میان استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد دماوند وارد این دانشگاه شد و خادمان امام مهربانی با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد دماوند ضمن غبار روبی و عطر آگین نمودن مزار شهدا فرصت تجدید عهد دانشجویان با امام مهربانی را در جوار مزار شهدا فراهم نمودند.
مسجد صاحب الزمان شهرک فرهنگیان دماوند مقصد بعدی کاروان زیر سایه خورشید بود،خادمان امام رضا(ع) پرچم متبرک رضوی را به جشن نونهالان و نوجوانان بردند تا نوجوانان با مولای مهربانشان به مهربانی نجوا کنند، پس از این پرچم متبرک رضوی همراه با کاروان زیر سایه خورشید به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) رفت تا امید را دلهای بیماران و کادر درمان زنده کند.
حضور در منزل شهداء و ایثارگران شهرستان دماوند از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید بود که در آن خادمان امام مهربانی به منزل شهیدان کرداری،فرامرز محمد علیخانی،مصطفی طاهری،رزمنده و جانباز دفاع مقدس خانجانی رفتند و از ایثار و ایستادگی این اسوه های صبر و ایثار تجلیل و متبرکات رضوی را به رسم تقدیر تقدیمشان کردند.
مقصد پایانی کاروان زیر سایه خورشید در دماوند آستان امام زاده شمس الدین محمد(ع) بود تا زائران و دلدادگان اهل بیت(ع) بتوانند به پرچم متبرک رضوی تیمن و تبرک بجویند.کاروان زیر سایه خورشید با حضور در شهرستان دماوند روزی پر برکت و سرشار از محبت به امام الرئوف(ع) را در این شهرستان رقم زدند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با برنامه ریزی و پشتیبانی کانون خدمت رضوی رخ داد؛  روزی پربرکت و سرشار از محبت به امام الرئوف(ع) در دماوند با حضور کاروان زیر سایه خورشید

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *