همزمان با دهه کرامت انجام شد؛ برگزاری جشن تکلیف در محله باغ فیض شهرستان اسلامشهر توسط خادمیاران رضوی

خادمیاران رضوی در دهه کرامت جشن تکلیف دختران  اهالی محله باغ فیض شهرستان اسلامشهر را برگزار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت و میلادباسعادت حضرت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت فاطمه معصومه(س)، خادمیاران رضوی کانون محله ای باغ فیض، توانستند طی مراسمی بزرگترین جشن تکلیف دهه کرامت را در صحن آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) برگزار نموده و درجوار یادمان شهدای گمنام و میان استقبال پرشورمردمی لحظاتی شاد، معنوی و خاطره انگیز رقم بزنند.
اجتماع مردمی در محل و خدمت رسانی بانوان خادمیار، احساس رضایت مندی در بهره برداری از خدمات ارائه شده، مصادیق واقعی خدمت رسانی خالصانه و جهادی خادمیاران رضوی را که به عشق امام رئوف(ع) در حال انجام بود را در اذهان متبادر می ساخت.
در این مراسم که باحضور مسئولین شهرستانی و محلی برگزارشد، خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی باغ فیض پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مولودی خوانی از دستاوردها و توانمندی های خود رونمایی کردند.
خادمیار خانم اعظم قالوچه مسئول کانون بانوان در این مراسم ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و تبریک به مناسبت دهه کرامت و خیرمقدم محضرمدعوین ومیهمانان بیان داشت: خادمیاران رضوی به عشق امام رئوف در این برهه زمانی و شرایط سخت توانستند امکانات و برنامه هایی را برای نوجوانان فراهم سازند.
وی افزود: برای این دختران نو تکلیف کتاب آموزش نماز به تعداد ۲۵۰ عدد تهیه و اهدا شد و امیدواریم  بابرپایی این جشن خدمات خالصانه خادمیاران و خیران مورد توجه خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) واقع شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  همزمان با دهه کرامت انجام شد؛ برگزاری جشن تکلیف در محله باغ فیض شهرستان اسلامشهر توسط خادمیاران رضوی

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران در مراسم جشن بزرگ دهه کرامت در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع)

درخشش نور خورشید خراسان بر گنبد و بارگاه ملکوتی امامزاده علی اکبر (ع) پلائین، نویدبخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *