استقبال دهه کرامت با برنامه های متنوع

کانون های خدمت رضوی استان تهران با اجرای برنامه های متنوع به استقبال دهه کرامت می روند
دبیر برنامه های دهه کرامت کانون های خدمت رضوی استان تهران به برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت استان تهران همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) با شعار محوری «همه خادم الرضاییم»، «خدمت کریمانه؛ همدلی و امید آفرینی» درحرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران:هادی صفایی منش دبیر برنامه های دهه کرامت استان تهران هدف از برگزاری برنامه های دهه کرامت را ترویج فرهنگ و سیره رضوی عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت: شرکت خادمان امام رضا (ع) در مراسم ها در واقع نوعی ترویج فرهنگ رضوی محسوب می شود و در واقع کل ایران صحن و سرای شمس الشموس است .
هادی صفایی منش اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت امسال با ۶۵ عنوان برنامه در ۲۲ منطقه تهران و شهرستان های استان برگزار می شود و همچنین استان تهران با همکاری کانون های خدمت رضوی در روز بقاع متبرکه برنامه هایی در بقاع متبرکه برگزار خواهد کرد.
وی با اشاره به اهم برنامه های دهه کرامت استان تهران خاطر نشان کرد: علاوه بر ۶۵ برنامه ستادی در ایام دهه کرامت ،اولین جشنواره جوانه های رضوی برای دانش آموزان برگزار و در دهه کرامت طی مراسم اختتامیه به سه نفر اول ،سفر مشهد و تا نفر دوازدهم جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.برنامه تجلیل از مادران تحت عنوان «طرح شکوه مادری» در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار می شود ، مسابقه کتابخوانی «سیره علمی و عملی حضرت رضا (ع)» که به صورت عمومی در استان تهران اجرا و جوایز ارزنده ای شامل ۲۰سفر به کربلا، ۳۱۳ سفر مشهد و ۳۱۳ کارت هدیه به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
دبیر برنامه های دهه کرامت کانون های خدمت رضوی استان تهران از برگزاری جشن «امام رضایار» در روز ولادت امام رضا (ع) خبر داد و گفت: همچنین برنامه ویژه ای برای زائر اولی ها تدارک دیده شده که همزمان با دهه کرامت برگزار می شود، تقریبا ۴۰ هزار زائر اولی در استان تهران شناسایی شده که هنوز به مشهد مقدس مشرف نشدند لذا با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد با همکاری دستگاه های مختلف این افراد علاوه بر دهه کرامت در طول سال نیز به مشهد مقدس اعزام شوند.
صفایی منش با اشاره به برگزاری «جشنواره چایخانه های امام رضا (ع)» به عنوان یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت افزود: این جشنواره در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار می شود که خادمیاران در ایام دهه کرامت در این چایخانه ها که در میادین اصلی شهر مستقر است پذیرای مردم خواهند بود.
وی افزود: علاوه بر برنامه های فوق با همکاری شبکه پنج تلویزیون برنامه ای در هشت منطقه تهران به صورت جشن های محلی برگزار می شود، علاوه بر این هشت منطقه که به صورت ملی برگزار می شود، برنامه هایی هم به صورت جشن های مردمی در مناطق ۲۲ گانه و شهرستان های استان تهران با همکاری خادمیاران برگزار خواهد شد.
صفایی منش در آخر به دیگر برنامه های دهه کرامت اشاره کرد: آزادی زندانیان، اطعام نیازمندان، توزیع پنج هزار بسته معیشتی، حضور در بیمارستان ها و دیدار با خانواده های شهدا برنام هایی است که در طول دهه کرامت انجام خواهد شد و جشن تکلیفی برای چهار هزار دانش آموز اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  استقبال دهه کرامت با برنامه های متنوع

مطلب پیشنهادی

دیدار مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با شهردار منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *