اولویت تبلیغ رضوی با رویکرد تحولی و جهادی  مبنای خدمت 

ایجاد حال و هوای امام رضایی در جریان تبلیغ با دو رویکرد تحولی و جهادی سرلوحه خدمت در کانون‌های تبلیغ دینی استان تهران خواهد بود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت الاسلام محمد لطفی‌زاده مسئول کانون تبلیغ دینی استان تهران گفت : کانون تبلیغ دینی باید در خدمت کانون‌های دیگر خدمت رضوی باشد و برای مخاطب خود بر اساس سن و سایر شرایط برنامه جداگانه تدوین کند.

وی با اشاره به طرحی جدید در سطح استان تهران اظهارداشت : از این پس تحول در تبلیغ دینی باید با رویکرد جهادی و بر مبنای برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلند‌مدت و با نگاه ویژه به مسجد، هیات و ساماندهی روضه‌های خانگی انجام شود.

حجت‌الاسلام محمد لطفی‌زاده در جلسه کانون تبلیغ دینی منطقه ۱۰ تهران ضمن تشکر از زحمات مسئول سابق این کانون، به دانیال حیدری مسئول جدید کانون تبلیغ دینی منطقه تبریک و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

میثم جعفری دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۰ گفت : خدمت زیر پرچم امام رضا علیه‌السلام یک فرصت بی‌نظیر و یک توفیق بزرگ است که باید آن را قدر بدانیم.

وی افزود : در منطقه ۱۰ کانون تبلیغ دینی در فعالیت‌های مختلف از جمله چهارشنبه‌های امام رضایی و در مناسبت‌ها نقش پررنگی ایفا می‌کند.

گفتنی است جلسه کانون تبلیغ دینی منطقه ۱۰ تهران با حضور خادمیاران این کانون در حسینیه نورالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد و با ذکر مصیبت شهادت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و در فضایی معنوی به پایان رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اولویت تبلیغ رضوی با رویکرد تحولی و جهادی  مبنای خدمت 

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با حضور خادمان امام رئوف (ع) در زورخانه مسلم ابن عقیل

مراسم گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در زورخانه مسلم ابن عقیل با حضور دبیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *