امامت و ولایت رمز موفقیت مسلمانان است

امام جمعه شهرقدس در مراسم عزاداری شهادت امام رضا علیه السلام گفت: رمز موفقیت مسلمانان امامت و ولایت است و باید در پشتیبانی از این امر ولی‌باور و ولی‌یاور باشیم و در دوران غیبت پای ولایت فقیه و رهبری بایستیم.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهر قدس در مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا علیه السلام که شامگاه جمعه در مسجد امام رضا علیه السلام در معیت پرچم متبرک بارگاه رضوی برگزار شد، ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی اظهار کرد: علی بن موسی الرضا علیه السلام فریاد زننده نسبت به امامت و ولایت بود تا مردم در سایه دین قرار گیرند.

وی افزود: شاخص‌گذاری‌های دین توسط امام انجام می‌شود و امامت اصلی‌ترین مسئله امام رضا علیه السلام بود.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه امام از ناحیه پروردگار عالم تعیین می‌شود و خداوند او را حفظ می‌کند، افزود: همه عبادات به واسطه امام کامل می‌شود و اینکه استعمارگران با جمهوری اسلامی مخالفت دارند به دلیل اهمیت جایگاه مساجد، امامت و ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: مساجد با حضور و فعالیت جوانان و نوجوانان آباد خواهد بود و میدان داری را باید به نسل امروز داد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز فرهنگی و نیکوکاری در مساجد را باید فعال کرد.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به حدیث سلسله الذهب گفت: عصاره اسلام لااله‌ الا الله است و باید در تمام امور به خدا تکیه داشت و امام رضا علیه السلام شرط عصاره اسلام را امامت و ولایت معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن رمز موفقیت مسلمانان که همان امامت و ولایت است را فهمیده و سعی بر تهاجم و تخریب علیه مسئله امامت و ولایت دارد و باید در پشتیبانی از این امر ولی‌باور و ولی‌یاور باشیم و در دوران غیبت پای ولایت فقیه و رهبری بایستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  امامت و ولایت رمز موفقیت مسلمانان است

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *