عزاداران امام صادق(ع) در تجمع عظیم میدان صادقیه میهمان چایخانه حضرت رضا علیه السلام شدند

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع) در میدان صادقیه به میزبانی خیل عظیم دلدادگان رئیس مذهب شیعه پرداختند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران:خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران در تجمع عظیم عزاداران امام صادق علیه السلام به میزبانی شهید گمنام حضور داشته و زیر سایه شمس الشموس از میهمانان پذیرایی کردند.

با پرشدن صندلی ها، زیارت عاشورا با نوای ذاکر اهل بیت خلیل عینی قرائت شد زمانیکه دلها به سمت کربلا و شهادت سالار شهیدان سوق داده شد،میزبان اصلی مراسم ،پیکر شهید گمنام منطقه عملیاتی چنگوله در میان جمعیت همدل و محب اهل بیت تشییع و در معیت پرچم متبرک رضوی و خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ در جایگاه ویژه قرار گرفت.

آیات روحبخش قرآن کریم به طور رسمی آغازگر مراسم بود و صدای رهبر معظم در حال سلام کردن به ائمه و چهارده معصوم به گوش رسید و با نام حضرت مهدی (عج) همه قیام کرده و در همان حالت ایستاده سرود جمهوری اسلامی ایران را با عشق به وطن زمزمه کردند و با رسیدن به شهیدان ، پیچیده در گوش زمان فریادتان -پاینده مانی وجاودان-جمهوری اسلامی ایران با نگاه به پیکر شهید و یاد رشادت شهدا اشکها سرازیر شد.

حضور گرم امام جمعه بخش کن ،ائمه جماعت مساجد وشهردار منطقه ۵، نمازگزاران،هیئات مذهبی دانش آموزی و دانشجویی شمال غرب تهران در کنار مردم و اهالی منطقه کاملا محسوس بود .

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی کرمی به روایتی از امام صادق (ع) پرداخت:ایمان داری سه مرحله است و هرکس در یکی از آنها نقص داشته باشد ایمانش کامل نخواهد بود.

وی همچنین به حضور ۴۰۰۰ شاگرد امام جعفر صادق(ع)در زمان تشییع اشاره و گریزی به کربلا و بی غسل و کفن بودن پیکر ابا عبدالله الحسین علیه السلام داشت.

مداحی سعید حدادیان، عبدالرضا هلالی و محمد حسین حدادیان عزاداری محبان اهل بیت را به اوج رساند.

وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)بعد از مراسم در گفت‌وگویی با خبرنگار اعزامی به برنامه های دهه کرامت اشاره داشت و اظهار کرد:خادمیاران از ساعت ۸ صبح بعد از آماده سازی چایخانه پذیرای عزاداران در ضلع غربی میدان صادقیه بوده و بعد از آن راهی دیار عاشقی شده و دو شب متوالی در صحن کوثر میزبان زائران حرم مطهر امام رضا علیه السلام و از آنجا در محضر ولی نعمتشان همدل شده و به استقبال دهه کرامت خواهند رفت.

وی عنوان کرد:علاوه بر حضور در برنامه های استانی دهه کرامت نظیر جشن شکوه مادری،اختتامیه جشنواره جوانه های رضوی، مسابقه کتابخوانی، جشن تکلیف ۴۰۰۰ نفری دختران نوتکلیف و… در سطح منطقه۵ نیز برنامه غبارروبی امامزادگان سیدجعفر(ع)و حمیده خاتون باغ فیض را دوم خرداد خواهیم داشت.

یزدی در ادامه از دیگر برنامه های دهه کرامت سخن گفت:شرکت در یادواره شهدای کن(غرب تهران) در معیت پرچم متبرک رضوی و برپایی چایخانه،برپایی میزهای خدمت و تجلیل از خانواده شهدا ،توزیع بسته‌های معیشتی و پخت طعام رضوی، اجرای مسابقات قرآنی و تولید محتوای رسانه ای از برنامه های عمده این دهه پربرکت است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  عزاداران امام صادق(ع) در تجمع عظیم میدان صادقیه میهمان چایخانه حضرت رضا علیه السلام شدند

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *