از اعزام زیارت اولی به حرم امام الرئوف(ع) تا رساندن گوشت قربانی و غذای نذری به دست محرومان

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ری با اعزام چهل و سه زائر زیارت اولی به حرم امام رضا(ع) و رساندن گوشت قربانی و غذای نذری خدمت رسانی کریمانه خود به محرومان را ادامه دادند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با جشن‌های دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ری چهل و سه نفر از افراد مشتاق و آرزومند زیارت حضرت رضا(ع) را که تا بحال توفیق حضور در حرم امام مهربانی ها را نداشته اند را با همراهی خیرین به زیارت آستان ملک پاسبان رضوی اعزام نمودند.
در تداوم خدمت رسانی به محرومان، خادمیاران و خیرین شهرستان ری با نذر و قربانی سه راس گوسفند قربانی ۳رأس گوسفند قربانی، در آستانه میلاد حضرت رضا(ع) گوشت قربانی را به سفره های نیازمندان رساندند.
همچنین در یک خدمت دیگر خادمیاران رضوی شهرستان ری بیش از ۱۲۰پرس غذای نذری که به عشق امام الرئوف(ع) طبخ شده بود را به همراه ۱۰۰بسته خرمای نذری را به دست نیازمندان محله جوانمرد قصاب رساندند.
این خدمت رسانی به محرومان با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون ریال از محل نذورات و کمک های خیرین و خادمیاران در کانون خدمت رضوی شهرستان ری انجام شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  از اعزام زیارت اولی به حرم امام الرئوف(ع) تا رساندن گوشت قربانی و غذای نذری به دست محرومان

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *