شمیم مهربانی خادمیاران رضوی در منطقه ۱۸ تهران عطر آگین شد

با احسان و مهر رضوی خادمیاران منطقه ۱۸ تهران به  شمیم مهربانی عطر آگین شد.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران با کمک و یاری رسانی به مردم منطقه، عطر و بوی مهربانی منتشر کردند.
خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران همزمان با گرامیداشت دهه کرامت با همکاری سپاه،شهرداری و مرکز نیکوکاری جواد الائمه با توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان تحت پوشش گروه جهادی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به نام و یاد امام مهربانی ها خدمات رسانی کردند.
در این مرحله از اجرای کمک های غذایی و مومنانه تعداد۲۰ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۱۶۴ میلیون ریال که هر بسته شامل ۱۴ قلم کالاپر مصرف و مورد نیاز خانواده ها تهیه و در بین محرومین از قبل شناسایی شده توزیع شد..
پذیرایی گرم خادمیاران رضوی با راه اندازیی چایخانه حضرتی
خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران  در ادامه، در ادامه فعالیتهای خیر خواهانه ویژه گرامیداشت  دهه کرامت ،چایخانه رضوی در جوار مقبره الشهدای بوستان گلستانه برپا کرده و میزبان دلدادگان حضرت امام رضا (ع) شده اند.
در این چایخانه رضوی که تا پایان دهه کرامت در جوار مقبره الشهدای بوستان گلستانه بر پا است، جمعی ازخادمیاران کانون رضوی منطقه ۱۸ تهران حضور داشته و پذیرای مراجعه کنندگان هستند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شمیم مهربانی خادمیاران رضوی در منطقه ۱۸ تهران عطر آگین شد

مطلب پیشنهادی

حدیث‌نگاری رضوی در منطقه نوزده/ هدیه‌ای نفیس به عاشقان امام رضا (ع)

کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه نوزده در اقدامی خلاقانه و ابتکاری، اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *