اردوی جهادی لبخند را برلبان مردم محله خلیج فارس نشاند

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در دهه ولایت با اقدامات مومنانه در قالب اردوی جهادی، لبخند را مهمان مردم اهالی محله خلیج فارس کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ همزمان با دهه ولایت، در قالب اردوی جهادی با حضور اساتید و پزشکان، خدماتی به مردم محله خلیج فارس ارائه کردند.

این اقدام مومنانه به منظور ارتقا سلامت و ارایه خدمات درمانی به اهالی این محله توسط تیمی متشکل از پرستار، پزشک عمومی، پزشک طب ایرانی و پزشک ارزیاب ارتوپدی و همچنین مشاوره روانشناسی و مددکاری ارایه شد.

آموزش و سرگرمی های قرآنی به کودکان حاضر و اهدا کتاب غدیریه از برنامه های جنبی این اردو بود.

در این فضای معنوی که شمیم عطر رضوی همراه با عطر علوی سرتاسر محله را عطر آگین کرده بود لبخند را به زندگی دختر ۳۱ ساله پس از مدتها برگرداند و امید تازه به الهه دمیده شد که باعث تحول بزرگی در سلامتی وی شد .

پس از ارزیابی و راهنمایی انجام گرفته توسط افخمی، دکتر ارزیاب ارتوپد و صفی زاده ، استاد ایشان ، مقرر شد الهه با کمک واکر شروع به راه رفتن کند.

خادمیاران برای الهه واکر تهیه و آموزش راه رفتن با واکر به ایشان شروع کردند.

با پیشنهاد صفی زاده قرار شد الهه سواد خواندن و نوشتن را نیز آغاز کند.

مسئول کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۶ برای آموزش خواندن و نوشتن، دست به کار شده و آموزش را شروع کرد.

این زیباترین اتفاق این اردو بود که لبخند بر لب های الهه و مادرش نقش بست و امید دوباره به دل این مادر و دختر دمیده شد .

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در این اردوی جهادی ۸ بسته معیشتی شامل برنج ، روغن ، قند، شکر، حبوبات، چای ، ماکارانی، تن ماهی ، اهدا کردند .

مردم محله خلیج فارس از این اقدام مومنانه مسرور و رضایتمند بودند و خادمین امام رضا علیه السلام سربلند و خدا را شاکر بودند که نام امام رضا علیه السلام را در دل‌های مردم محله خلیج فارس برافراشتند و خدمتی دیگر انجام دادند .

در ادامه این خدمت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در تهیه و تدارک ۵۰۰ پرس غذای گرم و توزیع آن در بین مردم عزیز خلیج با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کردند و نذر رضوی را همراه با نذر علوی در آن محله ادا کردند و بذر مهربانی را به این مردم خوب هدیه دادند .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اردوی جهادی لبخند را برلبان مردم محله خلیج فارس نشاند

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *