اردوی جهادی به نیت امام رضا (ع) توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵

۲۰ نفر از خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۵ در قالب اردوی جهادی جهت احیای ۶ هکتار باغ انار به استعداد ۳۳۵۰ اصله درخت به شهر ساوه رفتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، گروه جهادی متشکل از ۲۰خادمیار کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۵ به منظور احیا و هرس درختان ۶ هکتار باغ انار به مدت ۳ روز در تاریخ به شهر ساوه سفر کردند .

محصولات این باغ توسط کانون وقف و نذر که مالک این باغ هستند وقف نیازمندان ومحرومین منطقه ۱۵ شده است .

در طی این ۳ روز تعداد ۳۳۵۰ اصله درخت حرص و پیوند شدند تا در فصل برداشت محصول با کیفیت و خوبی برداشت شود و سفره های نیازمندان رنگ و بوی امام رضایی (ع) داشته باشد .

محمد میرزایی مسئول کانون وقف و نذر در این باره گفت : به لطف خدا و برکت امام رضا (ع) و همکاری خادمیاران این باغ را احیا و کل محصول این باغ را وقف نیازمندان و محرومین کردیم و امیدوارم که مورد قبول حق تعالی و امام رضا (ع) قرار گیرد .

حسین عبدی جانشین کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۵ در این خصوص گفت : با حضور ۲۰ نفر از خادمیاران و در طول مدت ۳ روز کار جهادی و هزینه ای بالغ بر یکصدو پنجاه میلیون تومان توانستیم این باغ را احیا کنیم .

وی در ادامه گفت : سنت حسنه وقف کار بسیار پسندیده ای است و امام رضا (ع) فرمودند : وقف و بخشش اموال که از روی کرم انجام شود نه تنها موجب ضرر و خسارت نمی شود بلکه باعث ایجاد منفعت و سود مستمر در دنیا و آخرت خواهد شد. ما نیز وظیفه داریم تا در زمینه احیای سنت حسنه وقف بیشتر تلاش کنیم .

انتهای پیام/خبرنگار ابوالفضل کیانی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اردوی جهادی به نیت امام رضا (ع) توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *