Lavc58.54.100

ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی خادمیاران رضوی شهرری

خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری با استقرار در شهرک گلستان شهرری به ۳۷۷ نفر خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان ارائه کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سهیلا رجبی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان ری گفت: به منظور ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و توزیع عادلانه ی خدمات پزشکی و دندانپزشکی، گروه جهادی متشکل از تیم های تخصصی در مرکز بهداشت علائین شهرک گلستان شهرری مستقر شدند و خدمات رایگان پزشکی به ساکنان آن محدوده ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی ۷ ساعت به طول انجامید، افزود: ۳۷۷ نفر از این خدمات رایگان شامل دندانپزشکی، کشیدن دندان، ترمیم دندان و کامپوزیت، متخصص قلب، طب سنتی، متخصص زنان، پزشک عمومی، خدمات پرستاری، تجویز دارو و متخصص اطفال بهره مند شدند.

رجبی ادامه داد: ارائه خدمات بیمه سلامت و تشکیل پرونده، اهدای ۵۰ هدیه فرهنگی ویژه کودکان از دیگر فعالیت های جانبی این طرح بود.

وی به فعالیت و حضور ۴۲ نفر از خادمیاران نیز اشاره کرد و گفت: این خدمات سلامت محور با جذب کمک های مومنانه خیرین و نیکوکاران معادل هشتصد و شصت و پنج میلیون ریال هزینه انجام شد.

انتهای پیام/ محبوبه شاملو جانی بیگ

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی خادمیاران رضوی شهرری

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *