ارائه مشاوره های رایگان خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران انجام شد

به همت خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ تهران، و در ادامه طرح یاریگران سلامت روان رضوی به شهروندان مشاوره های رایگان ارائه شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، طرح یاریگران سلامت روان رضوی، خدمتی دیگر از خادمیاران علی ابن موسی الرضا(ع) در کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ است، که در این طرح اشخاص مشاوره را مهمان امام رئوف(ع) خواهند بود.
در ادامه این طرح که چند ماه ای هست در منطقه ۱۴ اجرایی شده است، این هفته نیز به ۱۰ نفر از اهالی منطقه در زمینه خانواده، پیش از ازدواج و بالینی مشاوره رایگان ارائه کردند.
سیستم خانواده از مهم ترین سیستم های جامعه می باشد که بر اساس ازدواج دو جنس مخالف با یکدیگر تشکیل می شود و حفظ و تداوم آن از اهمیت ویژه ای بر خوردار است .مشاور خانواده معمولا مشکلات افراد را در بطن محیط، خصوصا در محیط خانواده مورد بررسی قرار می دهد و گاهی اوقات در مشاوره خانواده افراد به صورت گروهی تحت درمان قرار می گیرند زیرا که بهبود روابط بین فردی در خانواده بسیار با اهمیت است.
در همین راستا، خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری دارالمومنین تهران در طی یک هفته اخیر، ۶ مشاوره تلفنی در زمینه تعارض زوجین و خانواده به شهروندان ارائه کرده اند. همچنین همزمان با چهارشنبه امام رضایی خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه در حسینیه جوانان حسینی حاضر شدند و به حاضرین در زمینه خانواده مشاوره رایگان ارائه کردند.
همچنین یک مشاوره بالینی در زمینه کرونا و راضی کردن یک بیمار بدحال کرونایی به جهت بستری شدن در بیمارستان توسط خادمیار این کانون انجام شد و بیمار پس از دریافت مشاوره در بیمارستان بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه مشاوره های رایگان خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران انجام شد

مطلب پیشنهادی

هیئت خدام الرضا(ع)/ برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *