در بهار قرآن و هم‌زمان با آغاز فصل رویش دختران ماه تاج‌ بندگی بر سر نهادند

خادمیاران کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ تهران دومین مرحله از طرح دختران‌ ماه را در ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو به یاد حضرت شمس الشموس اجرا کردند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، طیبه صفری مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ گفت: با عنایت‌ حضرت علی ابن‌ موسی الرضا(ع) و همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان دومین مرحله از طرح ویژه تشرف دختران به سن تکلیف با عنوان دختران‌ ماه در اولین روز از فروردین‌ماه کلید خورد و با سه خانواده تحت پوشش دیدار شد.

وی با اشاره به شناسایی خانواده‌های کم‌برخوردار دارای فرزند دختر در آستانه تکلف از سوی کمیته امداد و معرفی آن‌ها به کانون بانوان افزود: کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین، به‌عنوان مجری طرح دختران ماه، براساس دستورالعمل ابلاغی ضمن تهیه هدایا و برقراری تماس با خانواده نوگلان تازه‌مکلف اقدام‌ به حضور در منزل این عزیزان کرد.

صفری در ادامه گفت: از میان یازده دختر تازه‌مکلف معرفی‌شده، در مرحله اول جشن تکلیف ۵ دختر برگزار و در مرحله دوم با سه خانواده دارای دختر تازه‌مکلف دیدار و جشن تکلیف ۴ دختر برپا شد، یکی از خانواده ها دارای دختران دوقلو بودند.

مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ ضمن تصریح استمرار این خدمت‌رسانی در راستای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش اظهار داشت: با توجه به شرایط خانواده‌های جامعه هدف و دغدغه‌های آن‌ها در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه مسائل فرهنگی و اجتماعی تدبیر شد یک خادمیار به‌عنوان پشتیبان فرهنگی به‌صورت ماهانه با این خانواده‌ها در تماس و پاسخگوی مسائل دینی و فرهنگی‌شان باشد و این عزیزان با پیگیری‌های رابط کانون از خدمات کانون‌های خدمت رضوی منطقه بهره‌مند شوند.

وی در پایان‌ گفت: شایان توجه است کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ مبلغ بیست‌میلیون ریال جهت اجرای طرح دختران ماه هزینه کرده است.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در بهار قرآن و هم‌زمان با آغاز فصل رویش دختران ماه تاج‌ بندگی بر سر نهادند

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *