میزبانی خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ در نمایشگاه قرآن کریم

جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران در سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم میزبان شرکت کنندگان در غرفه آستان قدس رضوی بودند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با سومین روز از بهار طبیعت و یازدهمین روز از بهار قرآن علاقمندان به شرکت در طرح قرآنی «من قرآن را دوست دارم» در این غرفه ثبت نام شدند و ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در کلاسهای حفظ قرآن نیز انجام شد تا بر اساس منطقه محل زندگی، به کانون مورد نظر معرفی شوند.

اجرای مسابقات قرآنی به صورت مکتوب و قرعه کشی بین شرکت کنندگان برای اهدای جوایز، ختم قرآن کریم توسط حضار با استفاده از دفترچه های نیم جزء، یک جزء و یک حزب قرآن و مشاوره تخصصی به مراجعه کنندگان برای حفظ قرآن کریم از دیگر برنامه هایی بود که توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۱۱ تهران اجرا شد.

در این غرفه قسمتی نیز برای سرگرمی های قرآنی کودکان و نقاشی در نظر گرفته شده بود . زیارت مجازی حرم ثامن الحجج (علیه السلام) و اهدای جایزه به کودکان از دیگر برنامه های این غرفه بود.

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران به افرادی که قرآن های فرسوده و آسیب دیده خود را به این غرفه تحویل می دادند هدایای متبرک رضوی را اهدا کردند.

انتهای پیام/خبرنگار مهدیه تقوی راد

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  میزبانی خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ در نمایشگاه قرآن کریم

مطلب پیشنهادی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون‌های خدمت رضوی و آموزش و پرورش منطقه ۱۴

تفاهم نامه همکاری کانون های خدمت رضوی یا آموزش و پرورش در راستای برگزاری مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *