در بهار قرآن و هم‌زمان با آغاز فصل رویش دختران ماه تاج‌ بندگی بر سر نهادند

خادمیاران کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ تهران دومین مرحله از طرح دختران‌ ماه را در ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو به یاد حضرت شمس الشموس اجرا کردند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، طیبه صفری مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ گفت: با عنایت‌ حضرت علی ابن‌ موسی الرضا(ع) و همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان دومین مرحله از طرح ویژه تشرف دختران به سن تکلیف با عنوان دختران‌ ماه در اولین روز از فروردین‌ماه کلید خورد و با سه خانواده تحت پوشش دیدار شد.

وی با اشاره به شناسایی خانواده‌های کم‌برخوردار دارای فرزند دختر در آستانه تکلف از سوی کمیته امداد و معرفی آن‌ها به کانون بانوان افزود: کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین، به‌عنوان مجری طرح دختران ماه، براساس دستورالعمل ابلاغی ضمن تهیه هدایا و برقراری تماس با خانواده نوگلان تازه‌مکلف اقدام‌ به حضور در منزل این عزیزان کرد.

صفری در ادامه گفت: از میان یازده دختر تازه‌مکلف معرفی‌شده، در مرحله اول جشن تکلیف ۵ دختر برگزار و در مرحله دوم با سه خانواده دارای دختر تازه‌مکلف دیدار و جشن تکلیف ۴ دختر برپا شد، یکی از خانواده ها دارای دختران دوقلو بودند.

مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ ضمن تصریح استمرار این خدمت‌رسانی در راستای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش اظهار داشت: با توجه به شرایط خانواده‌های جامعه هدف و دغدغه‌های آن‌ها در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه مسائل فرهنگی و اجتماعی تدبیر شد یک خادمیار به‌عنوان پشتیبان فرهنگی به‌صورت ماهانه با این خانواده‌ها در تماس و پاسخگوی مسائل دینی و فرهنگی‌شان باشد و این عزیزان با پیگیری‌های رابط کانون از خدمات کانون‌های خدمت رضوی منطقه بهره‌مند شوند.

وی در پایان‌ گفت: شایان توجه است کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ مبلغ بیست‌میلیون ریال جهت اجرای طرح دختران ماه هزینه کرده است.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در بهار قرآن و هم‌زمان با آغاز فصل رویش دختران ماه تاج‌ بندگی بر سر نهادند

مطلب پیشنهادی

تجلیل از معلمان جانباز شهرری از سوی خادمیاران رضوی در هفته گرامیداشت مقام معلم

خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرری همزمان با ایام پاسداشت مقام معلم، از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *