ضیافت افطار رضوی برای فرشته های روزه اولی

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران میزبان دختران ماه در اولین روزهای ماه مبارک شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، شهناز سیفی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: مقارن شدن اولین پنجشنبه ماه مبارک رمضان با آخرین پنجشنبه سال بهترین فرصت برای برپایی مراسم ضیافت افطاری ویژه دختران ماه و نوتکلیف را برای خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران مهیا کرد تا میزبان این نوگلان باشند.

وی اظهار داشت: دختران ۹ ساله ای که در حال سپری کردن تجربه اولین روزه گرفتن خود هستند با میزبانی خادمیاران بر سر سفره اکرام رضوی نشستند و خاطره زیبایی در ذهنشان ماندگار شد.

سیفی عنوان کرد: مراسم با تلاوت قرآن توسط یکی از دختران آغاز شد و با همخوانی سرود امام رضا(ع)خیلی دوستت دارم شور و شوق خاصی پیدا کرد.

وی افزود: سخنرانی با موضوع ظاهر و باطن دین، مقام وجایگاه دختران در خانواده و جامعه اسلامی، چرا دختران ۹ سالگی به سن تکلیف می رسند، انجام شد و بعد از آن چند گروه سرود چند اجرا داشتند و با همخوانی صلوات خاصه امام رئوف به استقبال اذان و اقامه نماز مغرب و عشا رفتند و روزه خود را سر سفره مهربانی و اکرام رضوی افطار کردند.

مسئول کانون بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای ماه شعبان خادمیاران کانون بانوان و خانواده با تهیه ۱۰ بسته معیشتی برای خانواده هایی که فرزند یتیم یا معلول دارند به استقبال ماه مبارک رمضان رفته و دلهایی را شاد کردند.

گفتنی است مراسم افطاری برای اولین بار برگزار شد و با دیدن حس و حال دختران قرار شد تا پایان ماه مبارک چند بار ادامه داشته باشد، هزینه این مراسم معنوی و هدایای تهیه شده یکصد میلیون ریال شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ضیافت افطار رضوی برای فرشته های روزه اولی

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *