خادمان و خادمیاران حوزه ارتباطات و رسانه تهران، پیشرو در ارائه خدمت رضوی

مسئول روابط عمومی و کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با تاکید بر اخلاق ‌مداری در فضای مجازی و ترویج سیره رضوی گفت: خادمان و خادمیاران حوزه ارتباطات و رسانه تهران، پیشرو در ارائه خدمت رضوی هستند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه هم اندیشی فعالان عرصه ارتباطات و رسانه کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران با محوریت ارتقاء سطح اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات و اخبار رضوی در سالن مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ تهران برگزار شد.

این جلسه با تلاوت دسته جمعی قرآن کریم و ذکر جمعی صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، ضمن ایجاد حال و هوای امام رضایی و توزیع اقلام بهداشتی اهدایی توسط گروه‌های جهادی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه بود.

مهدی اسمعیلی مسئول روابط عمومی و کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای، اظهار کرد: حوزه رسانه بهترین فضا جهت بازتاب، انعکاس و پوشش خبری و تصویری خدمات رضوی کانون‌های تخصصی و عمومی است.

وی با تاکید بر اخلاق مداری و بهره‌گیری از سیره رضوی در ارائه خدمات و انجام فعالیت‌ها گفت: افزایش ارتباط میان رابطین و مسوولین کانون‌ها در مناطق و شهرستان‌ها و دریافت بیشتر اطلاعات و همکاری موثر درخصوص انعکاس برنامه‌ها و انتشار خبری آنها، نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه دارد.

مسئول روابط عمومی و سر رابط کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران در ادامه افزود: در این زمینه لازم است، پتانسیل‌های رسانه‌ای در سطح محله‌ها و مناطق توسط کانون‌ها، شناسایی شده و از ظرفیت بالقوه و بالفعل رسانه‌های محلی و منطقه‌ای جهت انتشار اخبار، همچون گذشته، استفاده حداکثری شود.

وی در ارتباط با تولید محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: یاوران و خادمیاران رضوی از نقاط مختلف کشور در تولید انواع آثاری گرافیکی و چند رسانه‌ای از جمله عکس‌نوشته، استوری موشن، پادکست و کلیپ خالصانه و مخلصانه همکاری داشته و این آثار به صورت گسترده در صفحات مختلف مجازی استان تهران و رسانه آستان قدس رضوی منعکس و منتشر می‌شود.

در ادامه این نشست، روابط عمومی ‌ها و رابطین کانون‌های خبر و فضای مجازی در راستای تقویت، بهبود و افزایش کیفیت فعالیت‌ها، نحوه ارزیابی، گزارش‌دهی و ثبت در سامانه خادمیاری، به بحث، گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

در پایان نیز از خادمیاران فعال در کارگروه‌های ستادی، اعضای تحریریه تیم خبری استان و مناطق و شهرستان‌های فعال در عرصه خبر و فضای مجازی، در حوزه‌های مختلف تولید خبر و بازنشر آثار و تولیدات محتوایی شبکه خادمان رسانه‌ای استان تهران با اهدای لوح سپاس و هدایای متبرک رضوی، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمان و خادمیاران حوزه ارتباطات و رسانه تهران، پیشرو در ارائه خدمت رضوی

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *