خادمان و خادمیاران حوزه ارتباطات و رسانه تهران، پیشرو در ارائه خدمت رضوی

مسئول روابط عمومی و کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با تاکید بر اخلاق ‌مداری در فضای مجازی و ترویج سیره رضوی گفت: خادمان و خادمیاران حوزه ارتباطات و رسانه تهران، پیشرو در ارائه خدمت رضوی هستند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه هم اندیشی فعالان عرصه ارتباطات و رسانه کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران با محوریت ارتقاء سطح اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات و اخبار رضوی در سالن مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ تهران برگزار شد.

این جلسه با تلاوت دسته جمعی قرآن کریم و ذکر جمعی صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، ضمن ایجاد حال و هوای امام رضایی و توزیع اقلام بهداشتی اهدایی توسط گروه‌های جهادی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه بود.

مهدی اسمعیلی مسئول روابط عمومی و کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای، اظهار کرد: حوزه رسانه بهترین فضا جهت بازتاب، انعکاس و پوشش خبری و تصویری خدمات رضوی کانون‌های تخصصی و عمومی است.

وی با تاکید بر اخلاق مداری و بهره‌گیری از سیره رضوی در ارائه خدمات و انجام فعالیت‌ها گفت: افزایش ارتباط میان رابطین و مسوولین کانون‌ها در مناطق و شهرستان‌ها و دریافت بیشتر اطلاعات و همکاری موثر درخصوص انعکاس برنامه‌ها و انتشار خبری آنها، نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه دارد.

مسئول روابط عمومی و سر رابط کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران در ادامه افزود: در این زمینه لازم است، پتانسیل‌های رسانه‌ای در سطح محله‌ها و مناطق توسط کانون‌ها، شناسایی شده و از ظرفیت بالقوه و بالفعل رسانه‌های محلی و منطقه‌ای جهت انتشار اخبار، همچون گذشته، استفاده حداکثری شود.

وی در ارتباط با تولید محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: یاوران و خادمیاران رضوی از نقاط مختلف کشور در تولید انواع آثاری گرافیکی و چند رسانه‌ای از جمله عکس‌نوشته، استوری موشن، پادکست و کلیپ خالصانه و مخلصانه همکاری داشته و این آثار به صورت گسترده در صفحات مختلف مجازی استان تهران و رسانه آستان قدس رضوی منعکس و منتشر می‌شود.

در ادامه این نشست، روابط عمومی ‌ها و رابطین کانون‌های خبر و فضای مجازی در راستای تقویت، بهبود و افزایش کیفیت فعالیت‌ها، نحوه ارزیابی، گزارش‌دهی و ثبت در سامانه خادمیاری، به بحث، گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

در پایان نیز از خادمیاران فعال در کارگروه‌های ستادی، اعضای تحریریه تیم خبری استان و مناطق و شهرستان‌های فعال در عرصه خبر و فضای مجازی، در حوزه‌های مختلف تولید خبر و بازنشر آثار و تولیدات محتوایی شبکه خادمان رسانه‌ای استان تهران با اهدای لوح سپاس و هدایای متبرک رضوی، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمان و خادمیاران حوزه ارتباطات و رسانه تهران، پیشرو در ارائه خدمت رضوی

مطلب پیشنهادی

خادمیاران منطقه ۶ تهران در کنار خانواده های نیازمند

کرامت رضوی شامل حال نیازمندان منطقه ۶ تهران شد. به گزارش شبکه خادمان رسانه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *