به همت خادمیاران منطقه ۵ ٢۵ برنامه در دهه ولایت و امامت اجرا شد

مسئول کانونهای خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به تشریح برنامه های انجام شده در دهه ولایت و امامت پرداخت و گفت: ٢۵ برنامه در این دهه اجرا شده است.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، وحید ابراهیم یزدی گفت: خادمیاران کانون زیارت با مشارکت گروه خدمتگزاران حضرت فاطمه معصومه (س) نمایش پیام غدیر را در مسجد امام حسین (ع) و سرای محله باغ فیض به روی صحنه بردند و واقعه غدیر را بازسازی کردند.

وی بیان کرد: کارگاه یکروزه گلدوزی توسط کانون هنری در حسینیه آتوت بلوار اباذر برگزار شد و همچنین در جشنی که شهرداری منطقه ۵ با نام لبخند و برادری به مناسبت عید غدیر در بوستان جوانمردان تدارک دید، بانوان مسئول کانون های بانوان و خانوده، هنری، قرآنی، کتاب و کتابخوانی، تعلیم و تربیت و نذر وقف با همکاری امور بانوان شهرداری، ۴ غرفه حجاب و عفاف، اجرای مسابقه دوخت لباس و نقاشی برای کودکان و برنامه های متنوع دیگر را طراحی و اجرا کردند.

یزدی در ادامه به برپایی دو میز خدمت سلامت، مشاوره غربالگری فشار خون و تغدیه در نماز جمعه محله کن اشاره کرد.

وی اظهار داشت: به همت کانون خدمت رضوی تعلیم و تربیت ، تبلیغ دینی و قرآنی و مشارکت خادمیاران کانون عمومی محله باغ فیض، تولیت آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون (س)، پایگاه مقاومت بسیج شهید ناطق نوری و ناحیه ۳شهرداری منطقه ۵، جشن بزرگ عید غدیر را در روبروی آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون (س) باغ فیض برگزار کردند. این مراسم با اجرای جنگ شادی، مسابقه و اهدا جوایز به برندگان و افرادی که نام موسی و کاظم داشتند و همچنین اجرای تواشیح و مداحی همراه بود و میزهای خدمت مشاوره حقوقی، کارآفرینی و اشتغال ،مشاوره و مددکاری و سلامت از ابتدای مراسم دایر و به مراجعین خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به فعالیت کانون های خدمت رضوی گفت: خادمیاران با یاد امام رضا (ع) در روز عید قربان ۵ راس گوسفند را ذبح و حدود ۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان منطقه توزیع کردند و توانستند با اهدا ۲ سری جهیزیه شامل اقلام ضروری دل دو نوعروس را شاد کنند.

یزدی گفت :به فضل الهی و لطف امام مهربانیها امسال خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ با همدلی خیرین، هیئت آقا عباس بن علی (ع) و گروه جهادی خلبان شهید سید علی اقبالی شرکت پنها ، توانستند با تهیه و توزیع ۱۶٠٠٠ پرس غذای گرم در احیا این سنت الهی سهمی ایفا کنند.

وی در آخر اشاره ای به برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در ۲ برنامه داشت و گفت: چایخانه ها به همت خادمیاران در جشن های عید غدیرخم و گرامیداشت میلاد امام موسی کاظم (ع) در جنت آباد جنوبی و باغ فیض برپا و میزبان میهمانان امام رئوف بودند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران منطقه ۵  ٢۵ برنامه در دهه ولایت و امامت اجرا شد

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *