کمک‌های مومنانه خادمیاران رضوی شهرستان رباط کریم به نیازمندان

خادمیاران رضوی شهرستان رباط کریم در چهارشنبه امام رضایی به کمک و یاری خانواده های بی بضاعت برخاستند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به نیابت از امام رضا(ع) و به همت کانون خدمت رضوی مشاوره و مددکاری و با همیاری موسسه خیریه حضرت سیدالشهدا (ع) و خیرین شهرستان رباط کریم، برای نو عروسی از خانواده ایتام ۱۰ قلم از جهیزیه را تهیه و تکمیل کردند. این اقلام شامل، توستر، چای ساز، آبمیوه گیری ۴ کاره، سرویس قابلمه تفلون ۷ پارچه، سرویس غذا خوری ۲۵ پارچه، سرویس کارد و کفگیر و ملاقه، اتو بخار، اجاق گاز ۵ شعله، کتری و قوری بود که به این خانواده تقدیم شد.


با توجه به نزدیک شدن ایام امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی، خادمیاران و یاوران رضوی کانون های تعلیم و تربیت، هنر و محصولات فرهنگی، مشاوره و مددکاری برای دانش آموزان دختر و پسر کم برخوردار شهرستان، کلاس های تقویتی و رفع اشکال برگزار کرده و به دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم مشاوره تحصیلی ارائه دادند.
خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده با مشارکت سپاه پاسداران و خیرین منطقه در مرحله دوم توزیع بسته های حمایتی در ماه مبارک رمضان، اقدام به تحویل ۵۲ بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، مرغ، گوشت قرمز، رشته سوپی، پنیر، قند، لپه به خانواده های نیازمند کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  کمک‌های مومنانه خادمیاران رضوی شهرستان رباط کریم به نیازمندان

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *