پرداخت کمک هزینه درمانی نیازمندان توسط خادمیاران منطقه ١۴ تهران

خادمیاران کانون عمومی منطقه ١۴ تهران با شناسایی بیماران نیازمند کمک هزینه درمانی آنان را پرداخت کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  میرعبدالحق مسئول کانون عمومی منطقه ١۴ تهران با اشاره بر ضرورت کمک به بیماران نیازمندان گفت: : برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند می تواند زیباترین و بهترین کار برای خادمیاران باشد. در همین راستا، خادمیاران کانون عمومی منطقه ١۴، ۳ بیمار نیازمند شناسایی شده را جهت درمان همراهی کردند.
وی ادامه داد: خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی دارالمومنین تهران، هزینه ۱۰ میلیون ریالی درمان و هزینه حدود ۳ میلیون ریالی دارو دو بیمار نیازمند دیگر را تامین کردند.
وی اظهار داشت: کمک به بیماران نیازمند یکی از وظایف خادمیاران رضوی است و شامل افرادی می شود که شرایط مالی، محیطی و خانوادگی مناسبی ندارند و در انتظار کمک های خیرین هستند تا بتواند زندگی بهتری را تجربه کنند.
وی ادامه داد: در ماه های قبل نیز خادمیاران کانون عمومی ۸ بیمار نیازمند شناسایی شده را جهت درمان همراهی کرده بودند و تمام هزینه های درمانی این ۵ بیمار اعم از هزینه ویزیت پزشک، درمان، دارو، آزمایش و بینایی سنجی را به صورت کامل پرداخت کردند.
وی بیان کرد: در اقدامی دیگر نیز به جهت کمک به یک خانواده نیازمند یک وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون ریالی اعطا شد. همچنین ۴ قوطی شیرخشک و ۴ قوطی سرلاک توسط خادمیاران کانون عمومی تهیه و به دست خانواده های نیازمند دارای نوزاد رسید.
میرعبدالحق در پایان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار کم ‌درآمد و شرایط کرونایی در بسیاری از خانواده ‌ها همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم با عنایت امام رئوف علیه السلام و کمک خادمیاران رضوی نیازهای این خانواده ها را تا حد امکان برطرف کنیم تا دردی به جز رنج بیماری نداشته باشند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پرداخت کمک هزینه درمانی نیازمندان توسط خادمیاران منطقه ١۴ تهران

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز حاج ولی الله پوراحمدی توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران

مراسم بزرگداشت استاد و پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز مرحوم حاج ولی الله پوراحمدی در مسجد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *