همایش خانواده های دوستدار جمعیت درمنطقه ۴ تهران

به همت خادمیاران رضوی منطقه ۴ تهران، همایش خانواده های دوستدار جمعیت  برگزارشد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، در هفته ملی جمعیت اجتماع باشکوه خانواده های دوستدار جمعیت، به همت خادمیاران رضوی کانون بانوتن و خانواده منطقه۴تهران، در سرای محله جوادیه تهرانپارس برگزار شد .

در این همایش که در راستای ابلاغیه خدمت رضوی استان تهران، با شعار فرزندان سرمایه های زندگی و با هدف ایجاد انگیزه برای مادران برگزار شد،جمعی از مادران ساکن در منطقه ۴ تهران، سرکار خانم انتظاری از اساتید حوزه و دانشگاه در باب فرزندآوری و نقش مادران در افزایش جمعیت و راهکارهای رفع موانع پیش روی ازدیاد جمعیت سخنرانی و  مطالب علمی و ارزنده ای را ارایه کرد.
با توجه به اینکه در حاشیه این همایش فرزندان مادران شرکت کننده در مراسم در مهد کودک سرای محله در فضایی امن و مناسب  نگهداری می شدند، مادران با آرامش خاطر و با فراغ بال در مباحث مطرح شده در همایش شرکت کرده و از مطالب ارائه شده بهره مند  شدند.
در پایان این همایش  که با اجرای مجری مجرب و با حال و هوای امام رضایی برگزار شد،از مادران جوان داری ۳ فرزند تقدیر به عمل آمد و با پذیرایی از حضار به پایان رسید.
قابل ذکر است که در انتهای مراسم و با توجه به استقبال پرشور  مادران از مطالب ارائه شده مقرر شد که کلاس های سبک زندگی اسلامی در سرای محله برگزار شود و این مسیر ارزشمند در جهت رسیدن به خانواده های موفق مسلمان ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  همایش خانواده های دوستدار جمعیت درمنطقه ۴ تهران

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *