نوای یارضا در مراسم اعتکاف شهرقدس

مراسم معنوی اعتکاف با استقبال باشکوه یک هزار معتکف دانش‌آموز و عموم مردم در معیت پرچم متبرک بارگاه امام رضا علیه السلام در مساجد شهرقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت الاسلام رضاجوکار امام جمعه شهرقدس در دیدار با معتکفین اعتکاف رجبیه که با همراهی فرماندار، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس، رییس اداره تبلیغات اسلامی، مسوول حوزه نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از خادمیاران برگزار شد، اظهار داشت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فصل عبودیت و معنویت و ایام البیض ماه رجب فرصت طلایی برای حضور جوانان و نوجوانان و مومنین در مراسم معنوی اعتکاف است.

وی گفت: اعتکاف امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار شد و از ۶ مسجد درنظر گرفته شده ۲ مسجد برای اعتکاف عموم مردم ویژه آقایان و بانوان و ۴ مسجد ویژه دانش آموزان دختر و پسر قرار گرفت و حضور کمی و کیفی دانش‌آموزان بیشتر بوده است.

حجت الاسلام جوکار تاکید کرد: دشمن برای ایجاد فاصله میان دهه هشتادی‌ها، دهه نودی‌ها و نسل جدید انقلاب تلاش و برنامه‌ریزی کرد اما تیر دشمن به سنگ خورد و در فتنه‌های اخیر به اهداف خود نرسیدند و دانش آموزان با شرکت در این مراسم معنوی نشان دادند که دشمن درونی و برونی خود را شکست داده و دعوت به اغتشاش دشمن را با حضور در اعتکاف جواب دادند.

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: در آیین معنوی اعتکاف حدود یک هزار دانش آموز و معتکف عمومی در مساجد حضور پیدا کردند که تقریبا دوسوم آن را دانش آموزان تشکیل داده‌اند.

قابل ذکر است، مراسم معنوی اعتکاف با برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ویژه‌ای همراه بوده و حضور پرچم متبرک بارگاه امام رضا علیه السلام توسط خادمیاران حضرت و همخوانی صلوات خاصه و پخش تبرکات با نوای یارضا یارضا حس‌‌وحال خاصی ایجاد کردو دل‌های معتکفین درکنار خلوتی که با پرودگار داشتند را به صحن و سرای حرم مطهر رضوی روانه کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نوای یارضا در مراسم اعتکاف شهرقدس

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *