نمایش چشم به راه به روی صحنه رفت

تئاتر چشم به راه با بهره گیری از زندگینامه حضرت زهرا سلام الله در ایام فاطمیه ، به همت کانون هنر و محصولات فرهنگی منطقه ۱۰ تهران در مجتمع غنی پور به نمایش در آمد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نمایش آئینی مذهبی «چشم به راه» به مناسبت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)  در مجتمع فرهنگی هنری شهید غنی پور، به همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران در حضور عزاداران فاطمی به نمایش درآمد.

میثم جعفری دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰گفت : به مناسبت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س)با اجرای نمایش بخشی از زندگی حضرت و نقش والای زن درجامعه اسلامی تئاتر چشم به راه با مشارکت شهرداری منطقه برای عموم و عاشقان دخت پیامبر به مدت سه شب بعداز نماز مغرب و عشا به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام فضایی باحس و حال حرم رضوی را برای عزاداران مهیا کردیم .

جعفری افزود : گروه نمایش یاسین متشکل از خادمیاران و یاوران رضوی منطقه تحت مدیریت مریم امیدی بعد اربعین تمرینات خود را آغاز و با تلاش بسیار این اجرا را برای ایام شهادت آماده کردند .

وی خاطرنشان کرد: احساسی ترین بخش مراسم بهنگام ورود تابوت به سالن بود که صدای گریه تماشاگران به اوج رسید .

دبیرکانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ درادامه عنوان کرد: در حاشیه مراسم برپایی میزهای خدمت،غرفه های فرهنگی، صنایع دستی برای استفاده عموم ایجاد و در پایان از عزاداران باآش متبرک به نمک رضوی پذیرایی صورت گرفت.

انتهای پیام/خبرنگار علیرضا مشکی باف

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نمایش چشم به راه به روی صحنه رفت

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *