نشست هم اندیشی و هم افزایی به مناسبت اعیاد شعبانیه در حسینیه علقمه

مسئولان کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در راستای برنامه ریزی اعیاد شعبانیه برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی با حضور مسئولان کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در حسینیه علقمه شهرک قائمیه با مسئولیت دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان علی اکبر رستمی آغاز شد.

علی اکبر رستمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر از کانون‌ها خواستند نظرات خود را در برنامه‌ریزی اعیاد پیش رو و نیمه شعبان بیان کنند.

کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی شهرستان برنامه‌ریزی های خود را دراین خصوص انجام دهند.

عاطفه باصری مسئول کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر عنوان کرد طبق برنامه‌ریزی های انجام شده و برنامه های سال گذشته در شهرستان برنامه هایی همچون کاروان شادی و نشاط آور در روز نیمه شعبان در مناطق مختلف شهرستان و روستاهای اطراف برگزار شد که بازخورد خوبی داشت که انشالله همین برنامه در اطراف شهرستان با قوت بیشتر برگزار خواهد شد.

شیرین غفاری مسئول کانون مشاوره و مددکاری در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد که در مکان های عمومی میز خدمت مشاوره و مددکاری برپا شود که در این خصوص در سال‌های گذشته با بازخورد خوبی مواجه شدیم.

محمد فتحی مسئول کانون علمی خدمت رضوی شهرستان نظراتی در مورد مسابقات علمی در شب نیمه شعبان و روز نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

خلیل مهدوی مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر توضیحاتی را در خصوص برپایی چایخانه حضرتی حضرت رضا علیه‌السلام در ورودی اتوبان تهران قم محله کمالیه شهرک واوان بیان کرد که امسال‌ هم مثل سال‌های گذشته این برنامه را خواهیم داشت همراه با برنامه های فرهنگی و کاروان‌های شادی برخوردار خواهد بود.

علی حسین شیروانی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کرد ما هم برای این جشن بزرگ سنگ تمام خواهیم گذاشت و ارائه میز خدمت پزشکی و مشاوره پزشکی در مناطق مختلف شهرستان و روستاهای اطراف را خواهیم داشت که با توکل به خدا انجام خواهد شد و ما بقی کانون های تخصصی نظرات خود را در این برنامه‌ریزی بیان کرد.

علی اکبر رستمی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان خاطر نشان کرد:از تمامی نفرات حاضر در جلسه کمال تشکر و قدردانی را دارم و امید است که این مسئولیت خطیری که در اختیار ماست را به نحو احسن از عهده این کار سربلند بیرون بیاییم و در محضر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رو سفید باشیم.

انتهای پیام/خبرنگار مصطفی مسیبی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نشست هم اندیشی و هم افزایی به مناسبت اعیاد شعبانیه در حسینیه علقمه

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *