لوگوی دبیرخانه

مهمترین فعالیت های کانون خدمت رضوی منطقه ۴ تهران در آبانماه۱۴۰۰

کانون تخصصی قرآن کانون خدمت رضوی منطقه ۴ تهران مهمترین فعالیتهای خود در آبان ماه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، فعالیت‌های کانون تخصصی قرآن منطقه ۴ تهران در ایام کرونایی در بستر فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت پیام‌رسان‌ها درحال انجام است.
از مهمترین فعالیتهای این کانون میتوان ترجمه و تفسیر قرآن با حضور روزانه ۱۸۹ شرکت‌کننده، ختم روزانه نیم حزب همراه با ترجمه و تفسیر، ختم دسته جمعی دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعای فرج  برای شفای بیماران کرونایی، آموزش مفاهیم قرآنی و قرائت قرآن و پرسش از محفوظات با حضور حدود ۸۶ نفر را برشمرد.
سوره‌شناسی با محوریت سوره نبأ و مرسلات، حفظ ترتیبی و موضوعی و تثبیت و بیان مشابهات، حفظ سوره مبارکه یاسین، شرح زیارت جامعه کبیره با مشارکت ۱۸ نفر، روایتگری قصص قرآنی، تدریس روخوانی و روان‌خوانی و قواعد تجویدی و شرح نهج‌البلاغه، از دیگر فعالیت‌های این کانون در ماه گذشته بود.
انجام برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی به صورت مناسبتی مانند توزیع ١١٠ بسته کمک معیشتی از سوی کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۴ و نیز رسیدگی به مسائل و موضوعات امور خادمین قرآنی و بررسی مباحث آموزشی در دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۴، نیز در ماه گذشته توسط کانون تخصصی قرآن کانون خدمت رضوی منطقه ۴ تهران اجرا شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مهمترین فعالیت های کانون خدمت رضوی منطقه ۴ تهران در آبانماه۱۴۰۰

مطلب پیشنهادی

حدیث‌نگاری رضوی در منطقه نوزده/ هدیه‌ای نفیس به عاشقان امام رضا (ع)

کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه نوزده در اقدامی خلاقانه و ابتکاری، اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *