عیادت خادمیاران منطقه ۱۴ تهران از بیماران بیمارستان

خادمیاران بارگاه منور رضوی در منطقه ۱۴ تهران با حضور در بیمارستان شفا یحیائیان ضمن عیادت از بیماران با کادر درمان این بیمارستان دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سید محمدحسین میرعبدالحق، مسئول کانون عمومی منطقه ۱۴ تهران ضمن اشاره به عیادت خادمیاران رضوی با بیماران بیمارستان شفا یحیاییان و قدردانی از کادر درمان اظهار کرد: سفیران مهربانی امام رئوف به هنگام حضور در بیمارستان و بنا به درخواست مدیریت بیمارستان، جهت متبرک شدن فضا و ایجاد حال و هوای امام رضایی، در معیت پرچم متبرک رضوی در بخش‌های مختلف بیمارستان حضور پیدا یافته و با ذکر صلوات خاصه، مدیحه سرایی و اهدا نمک متبرک رضوی، فضای بیمارستان را معطر کردند. و فضایی معنوی در میان بیماران و همراهان آنان ایجاد شد.

وی گفت: یکی از فضائل اخلاقی و نشانه‌های اخلاق حسنه و حسن سلوک با مردم، عیادت از بیمار است که در شرع مقدس اسلام در این‌باره اصرار فراوان شده است.

میرعبدالحق افزود: عیادت از بیماران از جمله حقوقی است که مسلمانان بر یکدیگر دارند و لازم است نسبت به ادای آن خود را موظف بدانند.

وی با اشاره به اینکه یکی از خادمیاران کانون عمومی، خادمیار شعیبی حین خدمت امام رضایی و کمک به نیازمندان دچار سانحه شد و اکنون در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته است؛ افزود: به محض اطلاع و جهت انجام وظیفه الهی و انسانی خود، عیادت از این خادمه آقا امام رضا(ع) را به همراه خواهران خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در برنامه خدمت قرار داده و از خادمه امام رضا علیه‌السلام نیز عیادت انجام شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  عیادت خادمیاران منطقه ۱۴ تهران از بیماران بیمارستان

مطلب پیشنهادی

حدیث‌نگاری رضوی در منطقه نوزده/ هدیه‌ای نفیس به عاشقان امام رضا (ع)

کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه نوزده در اقدامی خلاقانه و ابتکاری، اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *