مراسم هیئت خدام‌الرضا(ع)/جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد

مراسم هیئت خدام‌الرضا(ع) با حضور صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم هیئت خدام الرضا علیه السلام به مناسبت جشن سالروز خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان با حضور صفرعلی براتلو، خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۵ تهران، نمازگزاران و عاشقان اهل بیت(ع) در مسجد جامع باغ فیض برگزار شد.

مراسم بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط علیرضا نائینی زاده لباف خادمیار رضوی آغاز شد.

صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران گفت: خادم امام رضا علیه‌السلام باید مثل خورشید بدرخشد و با دیدن خادم حس خوب منتقل شود، اگر فقط به یکی از فضایل امام رئوف عمل کنیم وخود را برتر از هیچکس نبینیم، سیره و فرهنگ رضوی را در کشور ترویج خواهیم داد و بهترین جا برای این خدمت همین هیئت خدام الرضا(ع) است.

براتلو در ادامه افزود: حضور مردم در انتخابات باید پر شور باشد و در تبیین مسائل روز به دشمنی دشمنان ایران توجه کنیم و از این موضوع غفلت نکنیم چراکه کشور و ملتی که از دشمنی دشمنش غفلت کند، حتماً شکست می‌خورد. در این ایام تلاش دشمن بر این است که امید مردم را هدف قرار دهند بر همین اساس نیز هر آنچه را که مربوط به معیشت مردم است، مورد هدف قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه “امروز ایران در قله عظمت اسلام قرار دارد و روز به روز پیشرفتش بیشتر می‌شود”، اظهار کرد: طبیعتاً بخش‌های مختلف کشور در حال رسیدن به بلوغ هستند؛ الان که در ایام سالگرد پیروزی انقلاب هستیم دشمن عملیات‌های مختلفی را طراحی کرده است که هم نگذارد چهره شاد و با اقتدار کشور دیده شود و هم سعی کند که پیام یاس و ناامیدی به خارج از کشور منتقل شود. نقطه شروع اقدامات دشمن در داخل کشور است؛ لذا با حرکات مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از انتخابات، مشارکت و کارآمدی مجلس است.

در ادامه گروه همخوانی و تواشیح بشری از مجموعه فرهنگی تربیتی شهدای باغ فیض به اجرای برنامه پرداختند، عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۵، مهدی اسماعیلی و حاج خلیل عینی مداحی و مولودی خوانی داشتند.

شادی مراسم با زمزمه ای صفای قلب زارم و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام خاطره انگیز و در پایان مراسم بیش از هزار نفر از محبان اهل بیت علیهم السلام با طعام متبرک رضوی پذیرایی شدند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مراسم هیئت خدام‌الرضا(ع)/جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت شیخ الائمه در معیت پرچم‌ رضوی

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *