جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت/تجلیل از همسر شهید نور اله شهبازی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران یک روز شاد را برای دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید هاشمی نژاد رقم زدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با همدلی جهت شاد کردن دل دانش آموزان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و مهدی موعود (عج) همزمان با چهارشنبه های امام رضایی جشنی با برنامه های متنوع در مدرسه دخترانه شهید هاشمی نژاد برگزار کردند.

از همسر شهید نوراله شهبازی در این مراسم شاد و معنوی در معیت پرچم متبرک رضوی تجلیل شد.

مداحی و مولودی خوانی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و تمسک جستن دختران از پرچم متبرک رضوی حس خوب امام رضایی خاصی را در بین آنها ایجاد و با آرامش معنوی زیر سایه شمس الشموس بعد از بیعت با امام زمان (عج) وارد کلاس درس خود شدند.

خادمیاران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برای دانش آموزان مسابقه کتابخوانی را تعریف کردند، ۳۰۰ کتاب مهربان تر از مادر را به صورت امانت در اختیار دانش آموزان قرار دادند، کتابی که درباره اردوی دانش آموزان یک مدرسه در مسجد مقدس جمکران به مناسبت نیمه شعبان است، بعد از مطالعه دانش آموزان قسمتی از کتاب رو که خوششان آمده به صورت نوشته، خوانش با صدای خودشان یا دلنوشته به امام زمان (عج)به شماره اعلام شده ارسال و در مسابقه شرکت خواهند کرد و به سه نفر برگزیده هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

گفتنی است برای کل دانش آموزان مدرسه هدایایی توسط خادمیاران تهیه و بین یک هزار و چهل نفر توزیع شد، این اقدام مهدوی یکصد و شصت میلیون ریال هزینه داشت.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت/تجلیل از همسر شهید نور اله شهبازی

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *