ضیافت افطاری خادمیاران رضوی منطقه هجده در کوره آجرپزی شمس آباد

خادمیاران رضوی منطقه هجده در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، باکمک خیرین و بانیان خیر دومین سفره‌ افطار خود را در کوره آجرپزی شمس آباد گستراندند.  

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون‌های‌ خدمت رضوی منطقه هجده در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در کوره آجرپزی شمس آباد دومین سفره افطاری خود را پهن کرده و از دویست نفر روزه دار پذیرایی کردند.

سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه هجده ضمن اعلام این خبر گفت: این سنت حسنه هر ساله در سطح منطقه به صورت افطاری ساده برگزار و با اقلامی مانند نان، پنیر، سبزی، خرما به همراه شام از روزه‌داران پذیرای می‌شود و امسال نیز این سنت تا پایان ماه رمضان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده با همت خادمیاران و یاوران رضوی و با همکاری بانیان و خیرین همه روزه در یکی از نقاط منطقه افطار تدارک دیده و اهالی منطقه هجده می توانند از سفره کرامت اهل بیت(ع) متنعم شوند.

جانشین کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده تصریح کرد: هزینه‌ تدارک و تهیه این افطاری که با کمک مردم و خیرین تامین می شود حدود دویست میلیون ریال برای هر شب برآورد شده است و گسترش این سنت حسنه از اهداف مورد توجه کانون های خدمت رضوی منطقه هجده خواهد بود.

وی در انتها افزود: از دیگر برنامه های کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده می توان به جز خوانی و قرائت روزانه قرآن و همچنین تقدیر از چهار روزه اولی در هر روز اشاره کرد.

انتهای پیام/ خبرنگار علی نبوی راد

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ضیافت افطاری خادمیاران رضوی منطقه هجده در کوره آجرپزی شمس آباد

مطلب پیشنهادی

سایه بیرق یا امام رضا علیه السلام برسرمردم ولائی شهرستان شهریار

به مناسبت گرامیداست دهه کرامت، تعداد ۸ ابر پرچم سبز یا امام رضا(ع)به نیت امام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *