ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی در اشتغال پایدار

دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۳تهران از ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی در اشتغال پایدار برای نیازمندان منطقه خبر داد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، سومین جلسه مجازی کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۳ تهران باحضور
سراج مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۳تهران، بهبودی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال استان تهران و اعضای کانون خدمت رضوی منطقه تشکیل شد.
در این جلسه سراج دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۳ ضمن بررسی ظرفیت های منطقه در کانون کارآفرینی اظهار کرد: چشم امید همه به کانون کارآفرینی است، در این حیطه از خدمت، ظرفیت های زیادی وجود دارد که از آنها کمتر استفاده شده، باید محدودیت خدمت را از سطح منطقه برداشته و به سطح شهر و استان و … برد.
وی در ادامه افزود: کانون کارآفرینی طبق بیانات  مسئول استان تهران، یک کانون فراکانونی است و باید بتوان از ظرفیت بقیه کانون ها هم در پیش برد اهداف آن کمک گرفت.
سراج هدف اصلی کانون کارآفرینی را توانمند سازی نیازمندان دانست و گفت: باید اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا شاغلان، خودشان بتوانند به دیگران کمک کنند و این شغل ها باید یک پیوست فرهنگی هم داشته باشد، تا افراد بدانند که این شغل، بواسطه و عنایت امام رضا (ع) برایشان فراهم گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین کار در ابتدا به دست آوردن لیست نیازمندان اشتغال منطقه است و می توان از فرصت نمایشگاه های مناسبتی، از جمله دهه فجر برای جمع آوری اطلاعات نیازمندان اشتغال، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و افرادی که در حوزه آموزش تخصص دارند، استفاده کرد.

سراج در پایان مطالب خود تأکید کرد: ابتدا باید شغل هایی که سرمایه‌ کمتری نیاز دارند، شناسایی شود تا بتوان ملزومات آنها را تامین کرد.
دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۳ با تاکید بر اینکه نباید فعالیت های مان محدود به مناطق و حتی استان باشد و کشوری باید فکر کنیم، افزود: در زمینه ی ایجاد اشتغال و کارآفرینی، ابتدا باید منطقه ۳ را  پوشش بدهیم و بعد سایر مناطق را بررسی کنیم.
ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی در اشتغال پایدار

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی در اشتغال پایدار

مطلب پیشنهادی

مسابقه ویژه دانش آموزان به مناسبت دهه کرامت باحضور خادمیاران منطقه ۱۷ تهران

مسابقه ویژه دانش آموزان درآستانه ولادت امام رضا علیه السلام آموزش وپرورش منطقه ۱۷ شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *