در منطقه ۱۳ تهران برگزار شد؛ جشن میلاد امام باقر(ع) همراه با خدمت رسانی چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران رضوی منطقه ۱۳ تهران در شب اول ماه مبارک رجب جشن میلاد با سعادت امام محمدباقر (ع) را مقارن با چهارشنبه های امام رضایی(ع) برگزار نمودند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، به مناسبت میلاد امام پنجم شیعیان و به همت خادمیاران رضوی منطقه ۱۳ تهران پس از برگزاری نماز مغرب و عشا، مراسم چاووشی خوانی و جشن میلاد با حضور نمازگزاران برگزار شد.
طرح هر چهارشنبه یک مسجد با خادمیاران که از چندی پیش در منطقه ۱۳ اجرایی شده، در مسجد حضرت اباعبدالله(ع) محله ی زاهد گیلانی نیز با برپایی میز خدمت خادمیاران امام رئوف، به علاقه مندان خدمات مشاوره خانواده، زوجین، مشاوره حقوقی، بانوان، مشاوره مذهبی، ویزیت پزشک عمومی و خدمات علمی ارائه شد در گوشه ای از مراسم نیز برای کودکان حاضر در مسجد مسابقه نقاشی، قصه گویی و بازی و سرگرمی برای تشویق حضور آنها در مساجد برگزار و هدایایی اهدا شد.
شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده بصورت صلواتی بوده و با برگزاری جلسات همفکری مسئولین سعی شده تا خدمات مطلوب تری به اهالی منطقه در قالب این طرح ارائه شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در منطقه ۱۳ تهران برگزار شد؛  جشن میلاد امام باقر(ع) همراه با خدمت رسانی چهارشنبه های امام رضایی

مطلب پیشنهادی

میزبانی خادمیاران استان تهران از نمازگزاران در نماز جمعه

به همت خادمیاران رضوی استان تهران از نمازگزاران در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *