شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)/ نشست تخصصی کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران نشستی با محوریت شرح چهل حدیث امام خمینی(ره) ویژه بانوان هر هفته برگزار می کند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مریم پوربابایی مسئول کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از برگزاری نشست تخصصی خبر داد و گفت : سلسله جلسات خودسازی با محوریت کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی (ره) توسط فائزه مصطفایی در شبستان مسجد امام علی(ع) هرهفته یکشنبه ها ساعت ۱۶برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این‌جلسات پس از بیان‌نکاتی در باره کمالات نفس در کلام‌حضرت امام‌خمینی( ره) و توضیح این مطلب که تفکر در مورد نعمت های ‌الهی، انسان را به سوی سعادت سوق می دهد و منجر به کمالات معنوی می شود، گفته شد که برای قدردانی از نعمتهای خداوند باید در پاسداشت انوار حقه که از ناحیه حضرتش بر ما منتقل شده است، تلاش کرد.

مسئول کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران عنوان کرد: یکی از این مصادیق حفظ جمهوری اسلامی است که برای اعتلای کلام الله در جهان، به عنوان تنها پایگاه معنوی و یگانه حکومت اسلامی در جهان باید حفظ شود.

وی افزود: توجه به دستاوردها و قوانین جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی، باید مورد اهتمام هر مرد و زن مسلمان باشد. یکی از مهمترین مسایل در طول عمر چهل و پنج سال انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.

پوربابایی در پایان به برگزاری دوره آشنایی با انرژی های ترکیب پذیر در فضای مجازی روزهای پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰الی ۱۷:۳۰و کارگاه یکروزه تدبر در قرآن کریم اشاره کرد که دوازدهم بهمن ماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)/ نشست تخصصی کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *