ساخت مستند تبلیغی «مقدمه» توسط خادمیار منطقه هجده استان تهران

مستند ترویج تبلیغ دین تحت عنوان مقدمه به همت خادمیارکانون خدمت رضوی منطقه هجده تهران ساخته شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، این مستند تبلیغی توسط علی احمدی بافنده با حمایت کانون خدمت رضوی منطقه هجده با حمایت ساخته شده است.

علی احمدی بافنده گفت : این مستند نتیجه مکتوب سازی دانش تبلیغی است که با بیان ساده و مبتنی بر آیات و روایات به تبلیغ و ترویج دین می پردازد.

احمدی گفت : در حوزه تبلیغ دینی مستندهای زیادی ساخته شده است، اما مستند مقدمه برپایه گفتگو درمورد حضرت علی علیه السلام توسط یک خبرنگار تازه مسلمان شده اتفاق افتاده است.

وی افزود: این گفت و گو آغاز مسیری شد برای شیعه شدن خبرنگار، خبرنگاری که درادامه مسیر سفرش به فلسطین باعث روشن گری بسیاری از مردم در فضای مجازی شده است.

احمدی خادمیار منطقه هجده بابیان اینکه این مستند ارائه دهنده تصویر کلی زندگانی حضرت رقیه سلام الله است گفت : تولید این مستند در قالب مجموعه تلویزیونی بیست و هشت قسمتی درحال انجام است که مطالعات اولیه آن از پرسش و پاسخ با جوانان خارج از کشور زمینه ی تولید را مهیا کرد.

وی در پایان با بیان این‌که ترویج تبلیغ تربیت‌گرا در واقع، عمل کردن به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر تولید دانش اسلامی است یادآور شد: از تبلیغات فردی می‌توان به صورت سیستماتیک استفاده کرد تا پراکندگی موارد تبلیغی حذف شود و بتوانیم بر پایه آیات و روایات اهداف تبلیغی یک جامعه اسلامی را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/ علی نبوی راد

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ساخت مستند تبلیغی «مقدمه» توسط خادمیار منطقه هجده استان تهران

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *