حضور مستمر خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ تهران‌در مساجد و مجتمع قضایی شهید محلاتی

خادمیاران کانون حقوقی منطقه دارالمومنین‌ تهران در مساجد و مجتمع قضایی شهید محلاتی به‌صورت ثابت حضور دارند و خدمت‌رسانی می‌کنند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حمیدرضا اسدی مسئول کانون حقوقی منطقه ۱۴ در گفت‌وگویی اعلام‌ کرد: وکلا و حقوقدانان کانون حقوقی با حضور خود در مساجد منطقه و مجتمع قضایی شهید محلاتی دانش و تجربه خود را در اختیار افراد نیازمند به مشاوره‌‌های تخصصی قرار می‌دهند.

اسدی افزود: خادمیاران این کانون در راستای جلب رضایت حضرت ثامن الحجج(ع) و خدمت به محبان‌ آن حضرت هر چهارشنبه در مساجدی همچون امام‌ جعفر صادق(ع)، امام‌ محمد تقی(ع)،فاطمیه دولاب و… میز خدمت برپا می‌کنند که این خدمت‌رسانی در مناسبت‌های خاص با هماهنگی مدیر کانون محله‌ای به‌صورت مضاعف صورت می‌پذیرد.

مسئول کانون حقوقی منطقه ۱۴ در ادامه گفت: همچنین حضور هر روزه حقوقدانان کانون در مجتمع قضایی شهید محلاتی و ارائه مشاوره رایگان‌ به دوست‌داران حضرت رضا(ع) علاوه بر ایجاد آرامش خاطر مراجعان؛ موجب تسریع در روند پیشرفت پرونده‌های قضایی و به نتیجه رسیدن آن‌ها می‌شود.

اسدی در پایان با اشاره به انواع پرونده‌های مورد رسیدگی خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ اظهار کرد: از برکات حضور وکلا و حقوقدانان کانون حقوقی بررسی پرونده‌هایی نظیر دعاوی و اختلافات خانوادگی همچون مطالبه نفقه زوجه و فرزندان و مهریه، مطالبه دیون، حقوق مالی و مطالبه حق مانند وجه چک، حق سرقفلی و کسب و نحوه تنظیم انواع دادخواست‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم در جهت تسهیل روند پیشرفت پرونده‌ها و به نتیجه رسیدن آن‌ها بوده است.

پایان خبر/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور مستمر خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ تهران‌در مساجد و مجتمع قضایی شهید محلاتی

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *