رشد معنوی دانش‌آموزان شهرقدسی در سایه اعتکاف رجبیه

مراسم معنوی اعتکاف رجبیه با همکاری خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در مساجد شهرقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در ایام ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف رجبیه جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان مانند دیگر عموم مردم در این محفل شرکت کرده و با حضور پرشور خود با تمرین بندگی لحظه‌هایی نورانی و به یادماندنی رقم زدند.

نوجوانان دهه هشتادی‌ در اعتکاف رجبیه که در مساجدی مانند مسجد جامع، امام حسن مجتبی (ع)، صاحب الزمان (عج) و پیامبر اعظم(ص) برگزار شد علاوه بر شرکت در برنامه‌های فرهنگی و دینی، با حضور پرچم متبرک بارگاه رضوی دلهایشان روانه صحن و سرای امام رئوف شد و با مدیحه سرایی‌ها و سخنرانی‌های معرفتی حال و هوای امام رضایی پیدا کردند.

معتکفین زیر سایه پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام زیباترین لحظات ناب بندگی و همدلی‌ را رقم زدند و به یاد چایخانه حضرتی در سفره‌های افطار از چای و دمنوش‌های متبرک به نبات رضوی بهره‌مند شدند.

همچنین خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره و مددکاری نیز با ارائه خدمات و راهنمایی دانش آموزان به نیابت از حضرت به نوجوانان خدمات مشاوره ارائه دادند و مشارکت در برگزاری دعای پرفیض ندبه با همراهی کانون بانوان و خانواده و اعمال ام داوود و نیمه ماه رجب بخش دیگر از همکاری جهت باشکوه برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف بود.

انتهای پیام/خبرنگار سیده طیبه عزتی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  رشد معنوی دانش‌آموزان شهرقدسی در سایه اعتکاف رجبیه

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *