دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۱۷ تهران با پدر شهید غلامحسین محمدی

خادمیاران ویاوران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۷ دارالشهداتهران به مناسبت عید بزرگ مبعث ازپدرشهید غلامحسین محمدی تجلیل کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت مبعث پیامبراعظم، حسین مرادی مدیرکانون خدمت رضوی منطقه ۱۷ تهران به همراه جمعی ازخادمیاران ویاوران رضوی در معیت پرچم رضوی از پدر شهید غلامحسین محمدی با هدایای متبرک رضوی تجلیل کردند.

حسین مرادی خاطر نشان کرد: باید به همه سفارش کنیم که خواسته امروز رهبرمان چیست و باید راه شهدا را ادامه دهیم، دختران با حفظ حجاب فاطمی ادامه دهنده راه شهدا باشند، مسئله مهم جامعه ما، حضور حداکثری در انتخابات است و باید همه در این عرصه حضور داشته باشیم تا دغدغه رهبری مرتفع شود،در پایان برای سلامتی مقام عظمی ولایت و تعجیل در فرج امام زمان دعا کردند.

زندگی ساده پدرشهید غلامحسین محمدی که موردتوجه خادمیاران ویاوران رضوی قرارگرفت، ساده‌زیستی یکی از موضوعاتی است که در زندگی فردی و اجتماعی و مادی معنوی انسان تاثیر بسزایی دارد. از نظرفرهنگ دینی ساده‌زیستی یکی از ارزش‌های متعالی به حساب می‌آید.

شهید غلامحسین محمدی در سال ۱۳۴۴ در روستای شورکی از توابع بخش مرکزی  تنگستان در خانواده ای مذهبی و متدین متولد شد این شهید بزرگوار با توجه به این که خانواده ای فقیر داشت در سن ۷ سالگی در مدرسه ابتدایی شورکی که چند خانه گلی بود از کلاس اول تا پنجم مشغول به تحصیل شد  سپس در دوره راهنمائی در مدرسه شهید رضا حبشی در اهرم آن زمان که در روستای خود مدرسه راهنمائی نبود با پای پیاده همه روز با جمعی از دوستان صبح زود به مقصد اهرم جهت تحصیل حرکت می کرد. در سال سوم راهنمائی که روستای شورکی صاحب مدرسه شده بود ادامه تحصیل داد که در بین دانش‌آموزان رتبه اول را کسب کرد، با توجه به این که این شهید از لحاظ اخلاق و رفتار زبانزد عام و خاص قرار گرفت. خانواده ایشان از توان مالی خوبی بر خوردار نبودند و مجبور شد به تحصیل خود ادامه ندهد در سال ۱۳۶۲ عازم خدمت مقدس سربازی شد آن عاشق دلباخته سفر کرده  در سال ۱۳۶۴که اواخر خدمت او بود به شهادت رسید.

انتهای پیام/خبرنگار یحیی سیدطالبی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۱۷ تهران با پدر شهید غلامحسین محمدی

مطلب پیشنهادی

ندبه رضوی/ حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران در مراسم دعای ندبه

جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *