اردوی زیارتی خادمیاران و یاوران رضوی کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی خادمیاران ویاوران رضوی کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران به اردوی زیارتی اعزام شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با تلاش کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران همزمان با چهارشنبه های امام رضایی خادمیاران و یاوران رضوی این کانون راهی زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شدند.

سمیرا شکریان مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران گفت: مدتی است که برگزاری اردوهای زیارتی در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

وی گفت: در این اردوی یک روزه خادمیاران ضمن زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بر سر مزار شهدای مدافع حرم همچون شهیدان وحید زمانی نیا از محافظان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مصطفی محمد میرزایی اولین شهید ایرانی در یمن حاضر شدند.

مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران افزود: زیارت مزار شهیدان مدافع امنیت آرمان علی وردی، سجاد زبرجدی،شهید عارف عمویی و شهید طارمی از محافظان شهید حاج قاسم سلیمانی در بهشت زهرا(س) هم جزو این برنامه زیارتی بود.

وی در پایان گفت: حضور خادمیاران و یاوران رضوی علاقمند به شعر و ادب در این اردوها سبب ایجاد ارتباطی عمیق و معنوی با مکتب ایثار و شهادت می شود که تاثیر بسزایی در ذوق ادبی و سرایش شعرهای آیینی در این عزیزان دارد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اردوی زیارتی  خادمیاران و یاوران رضوی کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران

مطلب پیشنهادی

براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در نشست با خبرنگاران توضیح داد؛

چگونه می‌توان خادم حرم امام رضا (ع) شد؟/ برافراشته شدن پرچم‌های رضوی در تهران و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *