دیدار خادمیاران رضوی منطقه ١ و شمیرانات با خانواده شهید حاج حسن عبدالله زاده

خادمیاران رضوی در منطقه ١ و شمیرانات در ایام الله دهه فجر به دیدار مادر شهید حاج حسن عبدالله زاده رفتند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با ایام الله دهه فجر خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه یک تهران و شمیرانات با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، با مادر شهید حاج حسن عبدالله زاده دیدار کردند.
شهید حسن عبدالله زاده اصالتاً از طوایف لر چهارمحال و بختیاری و از روستای شیخ علی خان است که به دلیل ماموریت پدرش در سال ۶۴ در اهواز متولد شد، اما با توجه به شرایط کاری پدر خود به تهران نقل مکان کردند.
پاسدار شهید حسن عبدالله‌زاده به دلیل عشق و علاقه به ولایت و شهادت در سال‌های اول جنگ سوریه بار‌ها برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به این کشور اعزام شد.
شهید حسن عبدالله زاده عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) نیز بود و عشق او به ائمه اطهار و حضرت عباس (ع) و الگوپذیری از شجاعت و صبوری باعث روحیه دادن او به سایر نیرو‌ها می‌شد.
این شهید والامقام که فرزند سردار عبدالله زاده از فرماندهان سابق نیروی انتظامی بود، چند سال پیش ازدواج کرد و اکنون سه فرزند پنج، سه و یک‌ساله از ایشان به یادگار مانده است.
به گفته خانواده وی، این شهید هر شب جمعه زلف خود را با حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مناجات‌خوانی حاج منصور ارضی گره زده بود و یکی از افتخارات خود را بسیجی بودن عنوان می‌کرد.
هیچگاه جهاد را فدای منافع شخصی خود نکرد و مأموریت و کار دفاع از انقلاب را به موضوعات زندگی و مادی گره نمی‌زد و اولویت او دفاع از انقلاب بود.
علاوه بر تمام خوبی‌هایی که در وجود خود داشت؛ بسیار شجاع و دلیر بود طوری که خداوند هیچ‌گونه ترسی در وجود این شهید قرار نداده بود؛ برای همین همواره در صحنه‌های سخت حضور داشت.‌ همچنین در فتنه ۸۸ به شدت مجروح شد.
خادمیاران رضوی منطقه یک تهران و شمیرانات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور در منزل این شهید بزرگوار با مادر وی دیدار و گفت‌وگو و به مقام شامخ شهید ادای احترام کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی منطقه ١ و شمیرانات با خانواده شهید حاج حسن عبدالله زاده

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت شیخ الائمه در معیت پرچم‌ رضوی

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *