دیدار خادمیاران رضوی با ۱۱۰ خانواده شهید شهرستان ملارد در روز بزرگداشت شهداء

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ملارد در روز بزرگداشت شهداء به دیدار ۱۱۰ خانواده شهید این شهرستان رفتند و از صبر و ایثار پدران،مادران،همسران و فرزندان این عزیزان تجلیل و قدر دانی کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران؛ خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ملارد در روز بزرگداشت شهداء به دیدار ۱۱۰ خانواده شهید این شهرستان رفتند و از صبر و ایثار پدران،مادران،همسران و فرزندان این عزیزان تجلیل و قدر دانی کردند.جابر کریمی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان ملارد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز بزرگداشت شهداء خادمیاران رضوی در قالب طرح سلام شهید از ۱۱۰ خانواده شهید شهرستان ملارد تجلیل کردند.در این طرح که با هدف تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا شد، خادمیاران رضوی در قالب ۲۵ گروه سازماندهی و هر گروه به دیدار چند خانواده شهید رفتند و ضمن دیدار و گفتگو با این عزیزان و مشکلاتشان را برای انعکاس به مسئولان ذی ربط شناسایی کردند.
مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان ملارد در ادامه افزود: در طول سال نیز در روز های پنج شنبه که در این شهرستان یوم الشهداء نامگذاری شده است به صورت منظم برنامه دیدار با خانواده های شهداء برگزار می شود.
کریمی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهداء یک وظیفه همگانی است گفت: آنچه که امروز به عنوان وظیفه بر دوش ما است ادای دین به شهدا و خدمت به خانواده آن ها و مردم است.
خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ملارد در اجرای این طرح با حضور در معیت پرچم متبرک حرم مطهر امام رئوف علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) در منزل خانواده شهدا حاضر و زمینه تیمن و تبرک جستن پدران،مادران‌،همسران شهدا و… را فراهم کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی با ۱۱۰ خانواده شهید شهرستان ملارد در روز بزرگداشت شهداء

مطلب پیشنهادی

حال بقیع امشب خیلی غم انگیزه/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در هئیت ریحانه‌الحسین(س) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *