توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۳ تهران

در آستانه ماه مبارک رمضان و متقارن شدن با سال جدید، بسته بندی و توزیع هزار بسته معیشتی توسط خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۳ تهران انجام شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، با عنایت امام رئوف علیه السّلام و به همّت خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۳ تهران، در آستانه ماه مبارک رمضان، آیین توزیع هزار بسته معیشتی با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، فرمانده کلانتری گاندی، فرمانده ناحیه مفتح، شهردار منطقه تهران، امام جماعت مسجد حجّت و مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۳ تهران، در سالن فرهنگ و ملل محله زرگنده انجام شد.

این بسته‌ها که با کمک خادمیاران و یاوران رضوی و جمعی از خیرین و نیکوکاران محل تهیه شده است، شامل کالاهای ضروری و مورد نیاز خانواده‌های محرومین از جمله برنج، رب، روغن، انواع حبوبات، قند، شکر، خرما، عسل، سویا، ماکارونی و چای است که توسط خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۳ بسته بندی و آماده توزیع میان نیازمندان شد.

لازم به ذکر است، پخش آیات نوربخش قرآن کریم و هم خوانی صلوات خاصّه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط خادمیاران رضوی همراه با آغاز این اقدام خیرخواهانه که به منظور متبرک شدن سفره خانواده‌های کم برخوردار و اقشار کم درآمد انجام شد، بر ارزش و برکت این کمک مؤمنانه افزود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۳ تهران

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *