دیدار با خانواده شهید نصرت‌الله عبدالملکی در شهرقدس

جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت و هیئت روضه‌الشهدا شهرقدس با خانواده شهید نصرت‌الله عبدالملکی دیدار و تجلیل کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، آیین دیدار با خانوده شهید دوران دفاع مقدس نصرت‌الله عبدالملکی با همکاری هیئت روضه‌الشهدا و کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرقدس در معیت پرچم متبرک رضوی و با حضور جمعی از نوجوانان و جوانان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع و با نوای علی ابن موسی حال هوای امام رضا پیدا کرد و با معرفی شهید عبدالملکی ادامه پیدا کرد.

نصرت‌الله عبدالملکی نهم فروردین ۱۳۴۴، در شهرستان ملایر چشم به جهان گشود و تا دوم راهنمایی درس خواند و در تعمیرگاه خودرو کار میکرد و به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.

شهید عبدالملکی یکم آذر ۱۳۶۳، با سمت آرپی‌جی‌زن در سرپل‌ذهاب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) شهرقدس به خاک سپرده شد.

در این برنامه دکلمه‌ای در باب شهادت توسط یکی از نوجوانان خوانده شد و خاطره‌ای جالب از آن دوران توسط یکی از جانبازان و ایثارگران بیان شد.

حسن ختام محفل این دیدار روضه‌خوانی و ذکر مصیبت اهلبیت(ع) به یاد و نیابت شهید عبدالملکی بود و در پایان با اهدای تبرکات و هدایا از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار با خانواده شهید نصرت‌الله عبدالملکی در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *