دیدار با خانواده شهدا/ تجلیل از خانواده شهید سعید انصاری و حسین عظیمی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی همزمان با شهادت امام هادی(ع) با خانواده شهیدان انصاری و عظیمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران، داود آذرنوش جانشین کانون خدمت، سرکارخانم معصومه سادات صادقی دبیرکانون تخصصی بانوان وخانواده استان و وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه۵ به دیدار خانواده شهید سعید انصاری رفته و از همسر شهید تجلیل کردند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند خانواده های شهدا چشم و چراغ ملتند، گفت: شهدای ما تندیس اخلاق و ایثار و اخلاصند و از همه دلبستگی های دنیوی بریدند و جان شیرینشان را برای عزت و سربلندی ایران و دفاع از مرزها و نوامیس مردم در طبق اخلاص گذاشتند و به افق عند ربهم یرزقون پیوستند.

وی اظهار داشت:خانواده های شهدا با ایستادگی و مقاومت خود، از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

براتلو افزود: خانواده های معزز شهدا ادامه دهنده راه شهدا هستند و حضور در محضر پدر و مادر گرامی شهدا و خانواده های معزز شهدا، یک توفیق الهی است.

همسر شهید انصاری که خادم امام رئوف هستند در این دیدار از خاطرات خود و دخترشون از زیارت امام رضا علیه السلام صحبت کردند.

شهید سعید انصاری از بازماندگان قافله شهدا در دفاع مقدس بود و برای شهادت آرام و قرار نداشت. با اینکه چند بار برای دفاع از حرم به عراق رفته بود، اما دلش راضی نبود تا اینکه پشت در دفتر سردار حاج قاسم سلیمانی ۳ روز تحصن کرد، اما سردار برای او شرط گذاشت؛ شرطی که ۲۰ روزه انجامش داد و راهی دیار عمه سادات شد.

شهید سعید انصاری از مستشاران ایرانی مدافعان حرم بود که در نبرد آخر، حین تیراندازی نمازش را اقامه کرد و این گونه به لقای پروردگارش نائل شد.  پیکرش بعد از چهار سال در اسفند۹۸ به میهن بازگشت.

گفتنی است همسر شهید سعید انصاری در پنجمین پویش آزادی زنان و مادران زندانی جرایم غیرعمد در برج آزادی با مزایده انگشتر اهدایی رهبر معظم انقلاب برای کمک به این زنان مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری و اهدا کردند.

دیدار با خانواده شهید حسین عظیمی

شهید حسین عظیمی از شهدای سال ۱۳۷۳ بمب‌گذاری حرم مطهر رضوی است در اقدام منافقین ۲۶ نفر از زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم به شهادت رسیدند.

بعد از گفتگو و بیان خاطرات از ۲ خانواده شهید با هدایای متبرک رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

۱۰/۲۵

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار با خانواده شهدا/ تجلیل از خانواده شهید سعید انصاری و حسین عظیمی

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *