توسط کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ انجام شد/تجلیل از مادر شهید محمد حسین گیتی نما

کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران به همراه نمایندگانی از فدراسیون تکواندو به دیدار مادر شهید محمدحسین گیتی نما رفته و از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران به همراه نمایندگانی از فدراسیون تکواندو به دیدار مادر شهید محمدحسین گیتی نما رفته و از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کردند.

شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران گفت: این دیدار که با حضور جمعی از خادمیاران، یاوران رضوی و نمایندگانی از فدراسیون تکواندو انجام شد با زمزمه صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز و مهمانان و خانواده معظم شهید با زیارت پرچم متبرک رضوی به امام رئوف متوسل شدند و هدیه ای نیز به رسم یادبود به مادر این شهید عزیز تقدیم شد.

وی افزود: شهید گیتی نما از شهدای جنگ تحمیلی و از ورزشکاران نام آور رشته تکواندو بود که در این عرصه هم چون عرصه ایثار و شهادت موفق به کسب افتخارات زیادی شده بود. این شهید گرانقدر در اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به خیل شهیدان پیوست.

شیخ محمدی در پایان گفت: شهدای دفاع مقدس و دیگر شهیدان افتخار این مرز و بوم هستند و بازدید و تجلیل از خانواده های این عزیزان وظیفه هر ایرانی است.

انتهای پیام/خبرنگار: فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توسط کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ انجام شد/تجلیل از مادر شهید محمد حسین گیتی نما

مطلب پیشنهادی

ندبه رضوی/ حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران در مراسم دعای ندبه

جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *